Op een stalen ros over wegen en door het bos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 20:25

Jaaa leuk , ga ik zeker lezen . *\o/*
Keep us posted :D

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-26 20:27

Thami, nee je bikefit kost alleen de eerste keer veel tijd hoor. Daarna zijn het vaak kleine aanpassingen.

Het weer viel vies tegen vandaag, maar toch een leuke tourtocht gereden met een vriendin. 60km op de mtb uiteindelijk. Had de benen compleet leeg aan het eind.

Nieuwe Lake gravel schoenen ook opgehaald vrijdag. Zal ze later even op de foto zetten, zit nu veel te lekker op de bank :P

Hoofdpijn is weg gelukkig!

Time wat lastig dat je rug niet vlot beter wordt. Hopelijk heb je het weekend nog wel even wat kunnen doen

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-26 21:12

Hier was het vandaag ook grijs en grauw .
Gisteren daarentegen scheel het zonnetje en was het genieten . Kon het niet laten Effekte stoppen en foto’s te maken .

Omarm de zon {:}

Afbeelding

Heerlijk buiten gelopen wat al best warm was .
Vandaag 1 1/2 uur op de Tacx en schaatsen kijken .
Administratie weg gewerkt, was gedaan . En weer veel te snel is het weekend voorbij -O-

Benieuwd naar je nieuwe schoenen Marlies .
Heb je ze vandaag ook aangehad?

Mijn rug is zo goed als weer normaal :j
Hoort waarschijnlijk allemaal bij het ouder worden . -O-

Thami

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-26 08:22

Productief weekend zo Time!

Marlies ook door de grijze soep gereden zag ik,vervelend hè als het anders voorspeld is.

Ik baalde want had zaterdag hele dag een cursus heb mijn lange rit gisteren gedaan. Me ook net wat te koud aangekleed en mijn zonnebril op, dus het voelde en zag er allemaal nog deprimerender uit. Nou ja, ik heb de aerobars er nog op zitten van de bikefit dus armen erin , podcastje op en trappen.

Deze week wordt het weer een gepuzzel qua wanneer (droog) kunnen fietsen, hoop betere score dan vorige week.
Het is wel al echt langer licht gelukkig, ik was gisteren pas tegen 18.00 terug en het was nog net niet helemaal donker :):)

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-26 06:29

Goedemorgen :O

Zo , gisteren heb ik mijn herhaal test gedaan voor de opleiding technical official .
We zijn er achter dat de kennis er is , maar ik gewoon moeite heb de vragen te begrijpen . -O-
Met een beetje hulp van iemand die me daarbij op het goede spoor bracht , ben ik geslaagd met
50 van de 56 punten .40 punten moest je halen om te slagen . *\o/*
Open vragen 22/25
Meerkeuze vragen 18/21
Juist/Onjuist vragen 10/10

Op 13-juni sta ik in Geldrop dan voor de eerste keer als wedstrijdleider , met begeleiding uiteraard .

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-26 11:10

Gefeliciteerd Time! Super tof!

Heb verder niet echt bijgelezen; maar zag wel iets over nieuwe schoenen en de wens om droog en vooral met een zonnetje te kunnen fietsen :D Denk dat we allemaal smachten naar het voorjaar.

Hier ook nog steeds binnen op de zwift. Probeer zo'n 3x per week erop te zitten en vanmorgen lag ons ICT systeem, dus heb ik eerst getraind voordat ik aan het werk kon. Ook geen straf :P
Weekend naar de gym en zondag jureren, dus dan komt het er verder ook niet van.

Jullie weekendplannen?

Thami

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-26 16:32

Gefeliciteerd Time, en nu lekker kilometers maken in de praktijk!
Het weer… beginnen er niet over, wat een treurige boel.. nu wel lekker lang weekend ivm Carnaval dus wat flexibeler qua fietsen.
Fijn Valentijn/ Carnaval weekend allemaal!

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-26 17:30

Gefeliciteerd Time!!! Wat ontzettend fijn dat je hem gehaald hebt.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-26 17:39

*\o/* Thanks , blij dat ik het heb gered .

Ik stap zo ook op de fiets voor wat intervalletjes .
Maar eerst effe een bakkie :9k thuis .
Met carnaval doe je mij geen plezier := , wij hebben zaterdagavond meiden avond .
Is veel leuker . :D

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-26 20:36

Gefeliciteerd Time! Super fijn dat het gelukt is!

Hier weinig te melden. Zondag hopelijk op de fiets. Vandaag bij mijn ouders geholpen met de keuken plaatsen en daarna lopend naar huis. Morgen thuis wat achterstallige klussen oppakken.

Zondag wordt alleen koud en veel wind voorspeld. Dus dat wordt dan de mtb en niet de gravel waarschijnlijk.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 15:33

Oooh , meidenavond was zo gezellig *\o/*
Ik lag pas 02:30 in bed _O-
De volgende datum hebben we alweer geprikt :D
Ben dus vanmorgen pas om 10:00 uur opgestaan, en na ontbijt naar de sportschool geweest .
Met als toetje 20 min in de sauna .
Zo nog effe 75 min op de indoortrainer stappen en schaatsten kijken .
Dan zit het weekend er alweer op -O-
Ben wel benieuwd of het nog gaat sneeuwen, de zon is ondertussen wel weg .

Thami

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 16:16

Klinkt goed, en rustig sporten is de beste remedie voor een kater vind ik!
Ik had relatieve rustweek dus vandaag lekker relaxed gravelritje door het bos gemaakt, perfect aangekleed dus had het niet koud. Zonnetje was heerlijk <3

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 18:36

Het was idd heerlijk vanmiddag 8-)
Een kater had ik gelukkig niet , moest natuurlijk ook met de auto naar huis .
Vannacht was het - 5 graden .
Gefietst , gedoucht , schaatsen gekeken !
Fantastisch, goud en zilver erbij .
Nu nog wat eten .

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 19:07

Klinkt gezellig Time! En nog gesport ook, dus optimaal weekend zo :j

Thami respect. Ik vond het echt enorm koud vandaag. Helemaal met die zure polderwind.

Ik had een middagje jureren en net thuis 30 km op de Swift gezeten. Merk dat ik weer een stukje sterker ben; rijd nu gemiddeld 34 en zelfs met kleine klimmetjes zit ik nog op 31. Ben zo benieuwd hoe het over een maandje gaat als we eindelijk de weg weer op kunnen. Maar met dit gure weer is binnen sporten icm de sportschool geen straf.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 19:22

Padoertje wat een tempo zeg, respect.

Time lekkeret de meiden op pad, heel belangrijk af en toe!

Thami fijn hè dat zonnetje.

Hier ook genoten van de zon, wou ivm de wind niet het bos uit. Dus mtb gepakt en hier thuis lekker in het bos getraind. Wat extra hoogtemeters gepakt tov de standaard mtb route, mooie voorbereiding op Tecklenburg.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-26 04:41

Brrr, wat is het bij jullie koud! Ik zou jullie zo graag een beetje van de warmte hier geven. Ik ben namelijk inmiddels geland op een tropisch eiland: Rapa Nui oftewel Paaseiland. En nu mag ik legaal hier iets posten, want ergens had ik gelezen dat fietsen een goede manier is om het eiland te verkennen. En dus heb ik een Specialized Chisel gehuurd om een rondje te fietsen.

Afbeelding

Fijn fietsje! Al is het wat matig fietsen op sandalen, een sportbroekje, een niet helemaal afgestelde fiets (al zou mijn bikefitter best trots zijn op mijn werk) en die wind hier :wow: (ik klaag niet meer over de dijk in Flevoland…).

Maar goed? We gingen ook niet voor het baanrecord, maar voor het vinden van de mysterieuze beelden die hier op het eiland te vinden zijn. Het is echt een heel bijzonder eiland. Net zo groot als Texel, maar dan met heuvels, tropische warmte, vulkanisch landschap, semi-wilde paarden en koeien, het vaste land op 4000 km en dus die beelden. Zo bizar!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 06:23

Oooohhh de zon en de bijbehorende warmte , daar snak ik naar .
Jaloers hoor Maaike :j
#Kijkt door het raam naar buiten en ziet sneeuwvlokjes vallen -O-
Ben wel een beetje klaar met dit weer .
Gisteren 45 buiten hardgelopen , en wat een smerige wind stond er zeg .

Interessant die beelden <3

Thami

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 06:50

Ook hier nog even een ‘ik gun het je maar ik wil oooooookkkk’ reactie! Echt ongelofelijk hoe jullie zoveel once in a lifetime plekken in jullie reis hebben gestopt. Geniet ervan nog, en wij genieten met je mee!

Hier ook klaar met het weer, het blijft maar (iets) omhoog gaan met regen of omlaag en koud..
Twee van mijn fietsen nu in onderhoud dus moet met de oude van mijn dochter naar werk straks, maar 10 minuten eerder vertrekken.

Verheug me er wel op dat ze straks weer top zijn, ik heb er straks weer twee nieuwe fietsen aan! Ok voor de gecombineerde kosten had ik ook 1 nieuwe kunnen kopen, maar daar hebben we het niet over :)

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 09:59

OOowwwwhhhhhhh hier ook een lichtelijke jaloerse blik op die foto's! Wat ziet dat er fantastisch uit zeg!
Dank voor het delen!

Ben ook echt klaar met de kou en sneeuw. Gelukkig was hier alles om 8u alweer bijna weg, maar wat een zure wind en snertmiezer zeg ;( Ik zie op insta zoveel Mallorca cycling filmpjes voorbij komen, dat ik bijna zou boeken := Wij gaan in september de Stelvio op en manlief zag in diezelfde periode een leuke rit voorbij komen de SellaRonda in de Dolomieten https://www.wielerflits.nl/fietstoerism ... elrenners/

Dan is de weg 1 dag autovrij, dus denk dat we deze nog meepakken. Iets van 1780 hoogtemeters over 4 klimmen in totaal bijna 55km. Lijkt me ook echt geweldig om met zoveel renners tegelijk te gaan.

Thami

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 12:25

Zeker doen Padoertje, dat is echt een must do! Zit ook in de marathon de Dolomiti. Die zou ik twee jaar geleden rijden maar kreeg de gezondheidsverklaring niet op tijd rond ;( .
Achteraf misschien niet zo erg, ik denk dat zo’n enorm event wat te ver uit mijn comfort zone is.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-26 16:43

Over 8 dagen ben ik terug en zal ik mij ook weer moeten voegen naar de realiteit. Best jammer, want dit leven zou ik best aan kunnen wennen!

Maar goed, ik bereid mij alvast een beetje geestelijk voor op kou, regen en sneeuw. Mijn fietsen staan smerig ingebouwd in de schuur van het nieuwe huis, tussen alle dozen. Ik ben benieuwd of ik nog wat conditie over heb straks.

Om nog maar niet te spreken over een aantal deadlines die staan voor eind maart qua werk.

Ik neem nog even een cocktail!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 09:38

Die conditie is er vast nog Maaike, je hebt genoeg basis en ook genoeg bewogen tijdens jullie trip. De beentjes zijn zo weer gewend.

Hier ff teveel gedoe op het werk, de collega naast mij is gewoon een chagerijnige eikel eerste klas en uiteindelijk is de bom gebarsten donderdag ochtend. Ze staan hier gewoon op kantoor te schreeuwen met drie man, zit ik bij he, dus wat van gezegd. Maar vervolgens als hij mij wat moet vragen op zo'n gruwelijk asociale toon dat ik uit mijn panty ben geknapt.
Dus met de baas gepraat, want ik wordt hier echt geen leuker mens van en dat wil ik niet. De stress en het gezeur, het is echt al maanden aan de gang.
Conclusie: ik krijg per begin volgende week een andere werkplek op een ander kantoor. Dus wel binnen het pand, maar ik ga bij de productie verantwoordelijken zitten en mijn collega blijft alleen achter op het kantoor waar we nu zitten. Kan die lekker tegen zichzelf chagerijnig zitten zijn.

Alle gedoe kost zoveel energie, dat door de week fietsen even op pauze staat. Woensdag lekker naar de sauna geweest en vanmiddag denk ik even thuis rommelen en een rondje wandelen, afhankelijk van het weer.

Maar het positieve is, doordat gisteren de kogel door de kerk is gegaan, ik vannacht echt prima heb geslapen en nu redelijk senang op kantoor zit en het weekend in ga. Perspectief doet veel.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-26 12:48

Oh hemel, wat een gedoe! Dat klinkt echt niet fijn om dat als directe collega te hwbben, dat zuigt alle energie uit je weg. Wel fijn om te lezen dat je leidinggevende gelijk actie heeft ondernomen.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-26 08:59

Ik had een hele post getypt , sluit mijn browser vanzelf af -O-
Jammer .

Geniet nog van de laatste dagen Maaike .
@Padoertje , toffe rit meepakken !
@marlies , heel vervelend zoiets, gelukkig is er een oplossing .
( verkorte versie Y;( )

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-26 09:11

Jup bult gedoe maar idd voor nu een oplossing en de rest zien we later wel.

Ga zo even met wat dames een rondje op de gravel. Qua temperatuur kan ik eigenlijk de nieuwe schoenen aan maar het is heel nat. Dus zonde haha en nog even mijn winterschoenen aan vandaag. Maar dit zijn de nieuwe;
Afbeelding