Badpak voor lange dames

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Karlijnxxx

Badpak voor lange dames

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-26 19:31

Ik ben op zoek naar een badpak van een merk dat echt voor lange dames goed zit. Ik ben 1.80m+, redelijk slank dus heb eigenlijk een maatje S/M nodig, maar deze zijn al snel zo’n 10-20cm te kort. Een grotere maat vul ik niet op en sluit dan niet mooi aan. Ik heb al meerdere merken bekeken maar met 160cm torso kom ik vaak te kort.

Ben jij een langere dame en heb je een goed passend badpak hoor ik graag het merk van je. Ik hou wel van een meer sportief type badpak.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Re: Badpak voor lange dames

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 19:37

Hoi! Ik heb even aan mijn dochter gevraagd, die werkt bij Livera. Zij hebben veel hangen ook voor langere dames.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 19:41

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 20:14

Zelfde probleem hier!
Ik los het op door arena badpakken. En dan specifiek alleen de soort C-cup low. De low staat dan voor lager uitgesneden beenopeningen, en dan trekt het lijfje niet naar beneden.

Doe ik “normale” niet low badpakken aan van bijv de shape collectie van arena dan zit de taille snit op mn heup ofzo.

Ze hebben nu alleen deze op de website:
https://www.arenasport.com/en_row/women ... t_leg.html

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-26 07:43

Karlijnxxx schreef:
Ik ben op zoek naar een badpak van een merk dat echt voor lange dames goed zit. Ik ben 1.80m+, redelijk slank dus heb eigenlijk een maatje S/M nodig, maar deze zijn al snel zo’n 10-20cm te kort. Een grotere maat vul ik niet op en sluit dan niet mooi aan. Ik heb al meerdere merken bekeken maar met 160cm torso kom ik vaak te kort.

Ben jij een langere dame en heb je een goed passend badpak hoor ik graag het merk van je. Ik hou wel van een meer sportief type badpak.

Oei 180 lang en 160 cm torso :+ dat wordt een moeilijke… ik sta er van te kijken dat een badpak het probleem is waar je nu echt mee zit :+ lijkt me zo lastig ales je met 20 cm beentjes moet lopen :Y)

Dahlia85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-26 09:23

Neon schreef:
Karlijnxxx schreef:

Oei 180 lang en 160 cm torso :+ dat wordt een moeilijke… ik sta er van te kijken dat een badpak het probleem is waar je nu echt mee zit :+ lijkt me zo lastig ales je met 20 cm beentjes moet lopen :Y)

_/-\o_ :')

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-26 09:50

Ik liep gisteren door de TK max en daar hingen drie grote rekken vol badpakken, misschien de moeite waard om door heen te snuffelen?

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-26 10:04

Dahlia85 schreef:
Neon schreef:

_/-\o_ :')

Leuk geprobeerd maar de torso meet je rondom, dus tussen de benen door over een schouder. Dus niets mis met mijn benen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-26 12:56

Kaka schreef:
Andie swim tall: https://andieswim.com/collections/long- ... MJt3ki-_ky

Is veruit de langste die ik ken en met mijn lange bovenlichaam heb ik al heel veel merken geprobeerd.

Dat noem ik geen badpakken, maar strandkleding (en sommigen zien er uit als ondergoed, sorry).

Ik vind dat je in een badpak vooral snel moet kunnen zwemmen. Ik ben 1.82m. en kom eigenlijk altijd uit op Speedo. Hoe minder model, hoe platter alles gedrukt wordt, hoe beter het mij staat.
Je hebt ook badpakken met een open rug, daar moet je mee oppassen dat die niet van je schouders vallen, zelfs als je lang bent.
Ik heb ook wel eens een badpak bij Ali express gekocht, dan kreeg je er vullingen bij om je borsten te accentueren (terwijl ik toch echt gezocht had op speed swimsuit). Maar als je dan de binnenvoering er uit knipte, en je dus alleen het lycra over had, en natuurlijk nergens vullingen in deed had je een soort speedo model en dan zat het badpak erg goed en je was ongeveer 12 euro kwijt.

Arena heeft ook modellen voor lange vrouwen zoals deze:
https://www.arenasport.com/en_row/01118 ... aphic.html