Ik ben vanmorgen gaan hardlopen in de Biesbosch, heerlijk! Leuke afwisseling van verhard, onverhard en vlonderpaden. Echt genoten van het mooie weer zeg
En ik moet mijn koffie even in ere houden, dus bij deze m'n eerste koffie'tje in het zonnetje na het lopen.
Er kunnen gelukkig twee lagen warme truien en thermo leggings onder. Carnaval in Maastricht speelt zich helemaal buiten af
boedjang
Geplaatst: 08-02-26 18:16
Gaaf bootsiebob, engel/duivel ook leuk Goof lekker gelopen en lizard ook, wel fris zo te zien Wij moesten jassen uit..gingen naar Noordwijk, daar duin in en bij strand naar beneden. Heerlijk gelopen
noordje
Geplaatst: 09-02-26 16:00
Prachtig BeFunny,fijne omgeving waar je nu woont
Goof ook prachtig. En lekker een bakkie in het zonnetje
Lizard,ook weer mooi . Helaas geen zon
Boedjang gezellig op het strand
Toffe outfit Bootsie en leuke foto's met blij ei
Gisteren ging ik een ritje maken met een vriendin,maar de paarden waren wel erg fris Ik was het eerste stuk gaan lopen,maar kwam er vervolgens niet op,dus de hele weg gewandeld Op de terugweg kwamen we ook nog een loslopend paard tegen,die had ook wat last van frissigheid,want na een ontmoeting met 2 koeien was de ruiter eraf gevallen Niet echt ontspannen
En net 2 elanden op het land Maya was weer in de stress. Faxa had echt zoiets van : boeiuh
boedjang
Geplaatst: 09-02-26 16:14
Noordje spannend en niet chill. Eland is ook wel groot hoor
Ik net drukke dag op werk, loopt niet helemaal lekker . Daarna uitwaaien met lil
Laatst bijgewerkt door boedjang op 09-02-26 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt
shaddy82
Geplaatst: 09-02-26 16:20
Allebei leuke kostuums, Bootsiebob.
Boedjang lekker op het strand geweest met een zonnetje, vandaag had je minder mooi weer zo te zien.
En Noordje had een spannende dag, en wat gaaf die elanden in de sneeuw