Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Eske_B schreef:Hoe ging het na 1 jaar? Ging je toen minder vaak voeden?
Ik twijfel over doorgaan, ik wil sowieso stoppen met kolven na zijn verjaardag, dan krijg ik geen betaald verlof meer (zet nu ouderschapsverlof in). Ben kolven ook zat. Ik dacht, als ik hem dan 2-3x kan voeden (bijv. 's morgens en voor dutje), vind ik het wel vol te houden.
) komt hij vier keer... wat ik niet meer bijgekolft krijg, krijgt hij dan aangevuld met kunstvoeding.
blijft toch gek op een jaar tijd allemaal aan de wandel, of rondkruipen of rechtop zitten. Er blijft niks meer over van die platte baby'tjes
Dat je daar dan bewust wat meer van geniet, snap ik wel. Gefeliciteerd nog!
Rot dat de nachten nog steeds niet lekker gaan 
Wat knap dat ze haar eerste stapjes al gezet heeft!
Er zijn vast ook wel oplossingen zonder boren? Ik heb mij er nog niet in verdiept.
Adamootje schreef:Wauw, wat bijzonder om te lezen dat onze kleine baby's alweer zo groot aan het worden zijn. De eerste paar verjaardagen hebben we al achter de rug en sommige kindjes zijn al fanatiek aan het stappen geslagen! Grappig ook om te lezen hoe verschillend het tempo is tussen de kinderen.
Wat een drama met de kunstvoeding, zeg! Ik geef nog borstvoeding, maar ik kolf niet echt meer. Zodra de vriezervoorraad op is, mag het kdv aanvullen met kunstvoeding en binnenkort mag onze madame alweer koemelk drinken.
Toevallig heb ik de box vandaag verkocht, dus dat ruimt lekker op. Éowyn is nog steeds wel een kleine meid, maar ze ontwikkelt zich goed. Ze staat nu steeds langer los, maar tot echt stapjes zetten is het nog niet gekomen. Verder eet en drinkt ze goed en ze eet zo goed als met de pot mee. Over een maandje is ze alweer 1 jaar, waar is de tijd gebleven?

Hektor is veel te ondernemend en als hij zichzelf niet verongelukt, dan zorgt zijn grote broer er wel voor
Ik heb z'n irritante muziekspeelgoed erin gedaan (speel met mij en maak plezier en ontdek ieder dier
), dat heeft hij alleen daar. Dus dat vermaakt hem 5-10 minuten
. Eske_B schreef:Ik gebruik de box ook als gevangenisIk heb z'n irritante muziekspeelgoed erin gedaan (speel met mij en maak plezier en ontdek ieder dier
.
Die had ik geleend maar daar deed hij niks mee, dus die is weer terug Eske_B schreef:Ik gebruik de box ook als gevangenisIk heb z'n irritante muziekspeelgoed erin gedaan (speel met mij en maak plezier en ontdek ieder dier
.
. Of om van alles in te stoppen wat niet de bijbehorende blokjes zijn
Heb ook nog een soort babytablet met piano en knopjes met kleuren. Gelukkig vindt ie andere dingen ook leuk