Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Ik moet pas eind maart weer werken, heb er zo’n 2 maanden verlof aan vastgeplakt (dat had ik vooraf al overlegd en opgespaard in uren). Ik vind het nog wel gezellig zo thuis
Hij zal uiteindelijk 2 dagen naar de opvang gaan. 
danielle_x schreef:Precies zo denk ik er ook over.
Heb wel navraag gedaan bij het consultatie bureau en ze gaven aan je kan starten met oefen hapjes.
Nu lees ik daar zoveel verschillende dingen over, met 4 maanden beginnen of juist met 6? Zelf hapjes maken of potjes kopen.
Hoe kijken jullie hiernaar?

. Hele nacht om de 20/30 min huilen. Uiteindelijk maar buj ons in bed genomen. Zo sneu, het is nog niet eens heel erg, maar hij er gelijk helemaal door van slag.
. Gebruik idd neusspray en zo'n zuiger en dat helpt goed, vind Roel ook niet vervelend gelukkig. Vanochtend onder de douche kwam er een flink wat uit! Afgelopen nacht even een zetpil gebruikt. Nog niet eerder gedaan, maar hij had al 24 uur bijna niet geslapen, dat leek me ook niet handig. En afgelopen nacht heeft hij weer flink doorgeslapen, dus was een goede keuze denk ik!
)
Rollen van buik naar rug deed ze met 2,5e maand, rug naar buik wordt hard geoefend nu. Maar tijgeren doet ze al wel