Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus nu moet ik steeds sneller
) en dat wil ik aankomende zomer weer gaan doen om te kijken wat dat heeft opgeleverd
Mijn schema’s worden er dan op aangepast. Echt heel interessant!
Ik ben erg merkvast, ik heb alles van Hoka en loop daar gelukkig zo mee weg. 
Maar echt even verstandig doen en rustig aan dus.
Hip thrusts met gewicht vind ik een heel leuke oefening maar ik had best gepusht omdat ik me uitsloofde voor mijn vriend die nooit gaat. Nou mag ik op de blaren zitten

Overigens is in de buurt voor mij relatief. Ik woon in het noorden van Friesland en 1,5/2 uur in de auto vind ik prima.
.

Die heuvel ziet er wel heel steil uit. Echt gezellig dat jullie dit samen doen. Mooie afstand! Vrijwel precies wat ik gisteren gelopen heb.
Lisitano schreef:Goof, wat ontzettend mooi! Ik hou zo van de Biesbosch maar ik kan de goede paden nooit vinden. En wat een tempo zeg! Jammer dat die knie weer opspeelde. Is het de buitenkant?
.
En de tweede ook alweer op de planning. Leuk vooruitzicht, naar Portugal! Wat gaaf dat jullie een huisje in de Eiffel hebben gekocht.
Ben je ook weer ergens voor aan het trainen?

Mijn tempo ligt daar te laag voor. Het was door die mist vies koud maar ik heb het gelukkig geen moment koud gehad. Hulde aan m’n thermoshirt van Falke. Die was nog gewoon droog na die 25 km!