EngeltjeS schreef:"Welkom in de wereld van PTSS"...
Ik dacht dat PTSS alleen bij militairen, politie etc hoorden. Ik ken het alleen van mensen die in oorlogen hebben gestaan enzo.
Maar sinds gister, heb ik geleerd dat een "normaal mens" het ook kan hebben. Zoals ik. Gelukkig ben ik in goede handen en over 2 weken kan ik weer een plan maken van hoe verder. Er vallen ineens zoveel puzzelstukjes... bizar hoe dit ineens zo in mijn leven leeft.
Zo, Zebrastreep, jij hebt ook weer bizarre dagen achter de rug!!! Ik wil je heel veel sterkte en kracht toe wensen. Wees extra lief voor jezelf nu!
CarinaR, nee deze keuze maak je niet vrijwillig... denk om jezelf hé. Heb je ook hulp die je kan helpen hier in?
Zeker niet alleen bij brandweer en politie en ambulance medewerkers.
Ook ik heb dus ptss. En daarbij een burn out. Nu ik wat langer aan de medicatie zit voel ik me gelukkig wel stukken beter en ben ik niet zo "verstijfd" in angst.
Hopelijk hebben jullie snel een goed plan Eline!
CarinaR, als het niet gaat, stapje terug doen hoor! Uiteindelijk willen ze een medewerker die er staat en als het jou herstel belemmert wat zij willen gaat het alleen maar langer duren.
Heel veel sterkte Zebrastreep! Wat naar zo plots. Hier vorig jaar op een nare manier mijn paard verloren en pff dat gaf een behoorlijke klap.
Hier vanmorgen sinds weken een paniekaanval. Maar dat kwam doordat we vanmorgen een heftige gebeurtenis hadden en we de ambulance moesten bellen. Gelukkig knapte de situatie snel op nadat we wisten wat er aan de hand was. Maar het had te maken met 1 trigger waar ik dus erg veel last van heb. Nu wel weer oké, maar ik hoop nu wel even geen gekke dingen meer.