Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:Wat is het probleem dan? Constante snelheid kan ik niet. Te link met mijn knie.
. Bellatrix schreef:Mijne kan maar 8 km per uur maar mocht ik harder willen kan ik altijd op de sportschool, daar ben ik toch 3x per week.
Nala schreef:Dankzij dit topic wil ik mijn loopband gaan verruilen tegen eentje die wel een helling kan maken ipv mijn platte. Mocht er dus iemand interesse hebben in een goede loopband in de buurt van zuid-limburg, let me know!
Mando schreef:Nala schreef:Dankzij dit topic wil ik mijn loopband gaan verruilen tegen eentje die wel een helling kan maken ipv mijn platte. Mocht er dus iemand interesse hebben in een goede loopband in de buurt van zuid-limburg, let me know!
Mijn dietiste zei, leg er een stevige balk onder dan heb je ook een helling waar je goed mee weg kan komen.
Ideetje?
Bellatrix schreef:Houden jullie je vast aan de railing/handvat of hoe je het ook noemt?
Ik hou altijd vast, als ik los loop dan voelt dat niet fijn, ik ben dan bang dat ik eraf donder ofzo.
Maar die ik thuis heb is lager en houdt niet zo fijn vast dus ik probeer af en toe los te laten.
Maar ik ben er dus al een paar keer vanaf geslipt.
Is het een kwestie van wennen?
Nala schreef:Er bestaan wandelbanden die ook tot 10km/u gaan zoals die van mij nu, dus dan heb je veel opties. Een echte loopband zoals op de sportschool kan natuurlijk niet onder een bureau.