Ik heb me trouwens opgegeven voor een Santa run.
Je kunt 2.5km, 5km of 10km lopen en je krijgt een kerstmanpak voor de run om aan te trekken.
Dus het is vooral niet te serieus. Na afloop een medaille en chocolademelk. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je kunt 2.5km, 5km of 10km lopen en je krijgt een kerstmanpak voor de run om aan te trekken.
Dus het is vooral niet te serieus. Na afloop een medaille en chocolademelk. germie schreef:Misschien zie ik je dan wel Goof. Al zal ik je niet herkennen, want ik heb geen idee hoe je er uit ziet. En ik ben ook zeer slecht in namen en gezichten onthouden.
Goof schreef:germie schreef:Misschien zie ik je dan wel Goof. Al zal ik je niet herkennen, want ik heb geen idee hoe je er uit ziet. En ik ben ook zeer slecht in namen en gezichten onthouden.
Als ik je zie, spreek ik je even aan![]()
In welk tijdvak start je?
Jemig, lopen in een kerstmanpak, lekker warm![]()
Nilda, heb je dan een koptelefoon met je eigen muziek op? Dat is toch het principe van een silent disco of vergis ik me?
He, fijn Samantha. Weer een beetje lopen zo.
Ik ging vanmorgen lopen. Wilde eigenlijk ergens heen rijden voor een leuk rondje, maar mijn man wilde de auto meenemen. Toen ging ik een sprinttraining doen vanuit huis, maar ik heb hem afgebroken dit keer.
Op zich liep ik wel lekker, mijn benen wilden wel, maar ik was zo moe en mijn hartslag zat binnen 6 minuten al in het rood tijdens het rustig inlopen en toen dacht ik "waar ben ik eigenlijk mee bezig?"
Dus ik ben omgekeerd en ik zat met 18 minuten en nog net geen 3km weer thuis aan de koffie![]()
Ook prima.
. Super zin in morgen. Hoop alleen dat het droog blijft.
Heb alles hardgelopen. De laatste twee kilometer (redelijk vlak) wilde ik echt heel graag een stukje wandelen, maar heb ik mezelf maar verteld dat dat echt zonde zou zijn na al die hellingen rennend gedaan te hebben
En dat werkte. Net binnen het uur gefinisht en erg tevreden. 
. Daar draaide ik mijn knie iets weg maar nog niet echt dat ik dacht, oei. Mezelf flink lopen afremmen om maar te proberen mezelf de kans te geven om te herstellen maar blijkbaak was 5:30 echt het minimale waar ik lekker op liep.
) en dus doorgelopen.
)

Bijzonder ook dat je niet kon stoppen toen het echt niet meer ging. De route ziet er wel echt heel mooi uit, echt zonde dat je er door alle pijn niet zo van hebt kunnen genieten. Ik snap dat alles er bij de finish even uit kwam, een potje huilen kan best opluchten soms
Ben je vanmorgen een beetje ok je bed uitgekomen?
Hoop dat je snel weer een beetje opknapt! Ik hoor het echt aan alle kanten, echt veel mensen zijn aan het kwakkelen momenteel.
Zijn de trappen ook nog gelukt dit weekend?
Niet zo onzeker hoor over je eindtijd, dat komt echt wel goed! Klinkt wel echt pittig zo in de duinen. Ziet er wel heel tof uit op de foto
Die hamburger is dit verdiend
). Een heel stuk heeft wel iemand naast me gelopen, maar had het wel zwaar. Gek genoeg is het niet helemaal terug te zien in mijn hartslag. Ik denk vanwege de kou geen goede meting, want ik ging niet heel soepel en zat vrij hoog in mijn ademhaling ook. Alles bij elkaar 6.5 km gelopen.

)

germie schreef:Mooie omgeving. Zijn die laatste 2 dronefoto's? Of kom je echt zo hoog? En ik word getriggerd door die 2 torens, kun je daar ook in?
Dat rennen naar beneden ziet er glad uit. Of viel dat mee?
En je had het over een drama met parkeren, kon je dan niet goed bij de start komen?
Die ik bedoelde is op 1 maart volgend jaar. Dus dat is wel een andere, die wordt georganiseerd door Galazo. Maar zelfde gebied. Daarom dacht ik dus dat je dan pas ging lopen.
Heb je ook magnesium olie? Dat is niet duur, ook te koop bij Kruidvat en men zegt dat het helpt. Het is zo'n baat het niet, schaadt het niet middeltje.
.