Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar merk er weinig van.
Elke keer die rekening is toch wel pittig
14 kilo eraf zie je ook echt wel. Jester_ schreef:Ja ben ik ook nieuwsgierig naar! Want bij saxenda voelde ik me echt begrepen, zo voelt dat dus die eetrust en geen foodnoise, echt een keer echt vol zitten van een normale portie.
Ik ben ook niet superzwaar of dik, maargoed nog wel steeds een bmi van 28. Al zie je dat er aan de buitenkant niet persee af
Suzanne F. schreef:Jester_ schreef:Ja ben ik ook nieuwsgierig naar! Want bij saxenda voelde ik me echt begrepen, zo voelt dat dus die eetrust en geen foodnoise, echt een keer echt vol zitten van een normale portie.
Ik ben ook niet superzwaar of dik, maargoed nog wel steeds een bmi van 28. Al zie je dat er aan de buitenkant niet persee af
Mag je niet door met Saxenda dan?
.Suzanne F. schreef:Ik wilde nog een ervaring delen. Ik zit nu op 0.20 mg Ozempic wekelijks dus lager dan de startdosering. Op zich is de honger redelijk te managen. Ik heb zeker wel meer honger en trek in zoet dan toen ik begon en tijdens mijn traject. Maar het is te doen met discipline en goede keuzes. Ik kom weleens een week wat aan, maar wat me het meeste opvalt is hoe makkelijk het er ook weer af gaat. En dat was voorheen absoluut niet. Ik kreeg er niks af, wat ik ook deed. En nu let ik een weekje op, iets minder eten en niet snoepen en het is er weer af. Dat is een luxe die ik voorheen niet ervaarde. Ik blijf daardoor heel stabiel op gewicht. Ik ervaar het echt als een soort fix van mijn stofwisseling die eerst een beetje stuk was zonder dat ik het wist.