Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Er staat voor de CPC nog nergens een officiële opening voor inschrijven online, maar veel mensen roepen idd vandaag. Ik hoop dat het lukt, tof dat je de halve gaat doen (met pacer Leonie voor een gezellige run en als toetje een mooie nieuwe PR
)
Maar dat komt bij mij ook vanwege slecht slapen, dus ik probeer er maar zo min mogelijk naar te kijken. Is het misschien een combinatie van dagen die korter worden, druk op werk etc? Wel vervelend.
), mag je heel erg trots op zijn!
. Zou ik om die reden dus niet voor kiezen.
. Ik ga wel altijd trainen hoor! Niet dat ik uiteindelijk alleen maar heb staan kletsen, maar mijn bezoek duurt soms wel een tikkeltje langer dan nodig.
). Heb me wel voor enkele weer aangemeld maar dat is allemaal pas volgend jaar. Even afwachten waar ik heen mag! Zijn natuurlijk ook niet mega veel events met pacers en hele marathon pacen mag/kan/wil ik nog niet dus die vallen af.
Mijn hoofd wilde wel maar alles in mijn lijf voelde moe. Ik heb ook wel echt een hele pittige week achter de rug. Vandaag rust
Dus 7 december 30km en 700D+, voor het eerst helemaal alleen! (in hoeverre je alleen loopt bij een trail). Vrijwel geen hoogtemeters getraind de afgelopen tijd dus het zal wel echt afzien worden maar zoveel zin in!
Of juist niet en iedereen zit achter het beeldscherm
En niet zonder slag of stoot, maar je kan gewoon meer dan een uur achter elkaar rennen, hoe tof is dat? En opbouwen naar je eerste 10 km is echt niet niks. Ik kan ook niet uit bekertjes drinken, ook niet met het leuke tuutje, ik gooi het over mezelf heen of ik verslik me, dus ik neem altijd mijn eigen softflasks mee.
Wel fijn dat dat de verklaring was. Ik loop ook op eigen zooltjes en maak wel eens de fout ze te vergeten (in al mijn schoenen zitten dus ook standaard geen zolen), maar ik heb dat na 2 passen wel gelijk door.
En ik liep deze trail een jaar geleden ook, heb hem nu exact 30 minuten sneller gelopen, dus dat voelt ook wel als een hele toffe progressie.
Zelden zo'n scherp moment gehad.
Zie je al voor je dat ze tegen een volwassen man 'je staat 2e jongetje!!!!' schreeuwen?? Ik weet dat ik vlechtjes heb en klein ben, maar ben toch echt 28 jaar hoor, geen 12.

Maar was echt prachtig, stuk minder mistig dan de dag ervoor.

Zo knap dat tempo op die ondergrond. En 30 minuten in een jaar tijd.
Zullen we dat in hivernal ook gaan doen?
Snap wel dat je een beetje moe was hierna...
Suliko schreef:Ja zo bijzonder he die reis van 10km/snelheidsduivel naar lange afstanden/ genieten/ tempo boeit me niet. En het voelt ook wel een beetje als uitvliegen hoorLeonie, 'gewoon lopen en genieten' sluit ik me helemaal bij aan! Echt zo leuk om te zien hoe jij van korte afstanden en vasthouden aan snellere tempo's bent uitgegroeid tot kilometervreter (en nog steeds een razendsnelle). En ik voel me vereerd dat ik je heb mee kunnen slepen op die langere afstanden. Dat je nu je eerste 30 afstand zonder mij gaat lopen voelt bijna alsof ik mijn jong mijn nest uit zie vliegen. Grapje, ik vind het vooral hilarisch dat ik tot nu toe al jouw 30 afstanden op Marathon Rotternam na ben mee geweest.![]()
Ennuh: ik heb dus toch niet zo licht getraind als wellicht bedoeld maar wel lekker. lukt jou dat ooit?
. Vind eigenlijk alles boven de 15 km nog steeds ver en soms best indrukwekkend maar ik ben er niet meer "bang" voor. 

Leuk, mijn merrie is van moeders kan ook een Kennedy

echt bizar hoe 'gemakkelijk' het ook wel ging. 
Maar dat gaat jou zeker lukken. Heel veel plezier dit weekend bij de Heuvelentrail!
Meer dan dat kan ik niet zeggen geloof ik. Wat enorm knap die 2e plek! Echt heel erg goed gedaan! En ook respect voor je mega bijlees post. Jij gaat ook naar de 7Heuvelen dit weekend toch? Veel plezier!
Was heerlijk weer volgens mij!
En jeeeeeej voor de 30 minuten aan 1 stuk
). Ik merk dat ik het best wel spannend vind om me dan alleen op te geven en ga dan een beetje in de afwacht modus. Meestal gaat mijn vriend met een andere vriend samen ook een aantal evenementen af (die vriend geeft meestal aan welke hij wil doen, en mijn vriend volgt dan vaak gewoon met prima
). Als ik nu vroeg welke zij wilde gaan doen was het antwoord van mijn vriend, geen idee ik zie wel... Dus ik had nu voor mezelf bepaald dat ik daar niet op ging wachten en gewoon mijn eigen plan ga doen.. Ik heb me dus opgegeven voor de CPC 10 km gister
Vind het nog wel spannend zo 10 km met een grote loop en geen bekenden die meegaan, maar we gaan het gewoon maar doen. In ieder geval nu weer een mooie loop op de agenda om voor te trainen
Even wat rust in je lijf is ook niet verkeerd natuurlijk.
. ik heb hem niet meer maar degene aan wie ik hem verkocht heb, heeft hem nog altijd! Hij is nu al 20+!
Wij krijgen voor een training een schematje op de app met tijden welke we moeten aanhouden. Deze week was dat deze:
Super goed! Kun jij gewoon! De eerste keer is gewoon best wel spannend zeker bij zo een groot evenement maar uiteindelijk is lopen lopen he...
. Vandaag even kort wat lopen en wat armen trainen want morgenavond loop ik dus de 7heuvelen by night (7km) met iris en Suliko. De dag erop de 7Heuvelen zelf (15km). Ga alles voor de lol en de gezelligheid lopen dus niet voor een tijd. Super veel zin in! Ik hoop dat het weer meezit en we droog blijven. 
Ik denk dat je er "meer" van maakt dan dat het bedoeld was.
), dus een dik kussen kan ik niet hebben.