Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yenni schreef:Ik eet sochtends een bak kwark met fruit. Meestal zn 300 gr kwark maar ik merk dat het onvoldoende verzadigd. Ik krijg zo rond n uur of 11 weer honger.
Hebben jullie tips voor voedzame ontbijtjes?
). Maar ik voel me de hele dag stabiel, nul food noise meer.kosseh schreef:Al een tijdje vooral aan het meelezen, maar nu sporten weer gaat wil ik er ook weer voor gaan.
Ik ben alleen zo geen warme maaltijd eter, dus wat bedenken wat ik nu weer moet maken is een uitdaging.
Daar loop ik dan ook nu tegen aan, ik moet eigenlijk boodschappen gaan doen voor m'n avondeten.
Verder gaat het erg lekker en geniet ik vooral van het sporten.
Jullie nog tips voor avondeten liefst met redelijk wat eiwitten. Zie bij m'n voeding bij houden dat ik daar lager zit dan ik zou willen.

Ik ben vooral opzoek naar lekkere recpeten, ik heb er al +/- 100 opgeslagen maar inspiratie is welkom! Vooral (ontbijt)wafels zou ik graag willen toevoegen.

En dan niet perse in hoeveelheid, naar wel in calorieën. Dus zoeken naar volumevoedsel, voedsel waar niet al te veel calorieën aan vast zitten waardoor je er veel van kunt eten en je buik dus wel lekker gevuld is 
MuSLi schreef:Goed bezig! De eerste stappen zijn weer gezet. Ik heb zelf geen ervaring met WW, dus daarmee kan ik je niet echt helpen
Wel ervaring met afvallen, een kilo of 30 en stabiel worden/blijven daarna. Mijn allerbelangrijkste tip is toch wel, minder eten!En dan niet perse in hoeveelheid, naar wel in calorieën. Dus zoeken naar volumevoedsel, voedsel waar niet al te veel calorieën aan vast zitten waardoor je er veel van kunt eten en je buik dus wel lekker gevuld is
Fijn dat je het samen met je partner kunt doen. Gedeelde smart is halve smart natuurlijk! Zet 'm op... Ik volg je graag.
EmptyWords schreef:Ik wil hier ook wel graag meepraten. Ik heb zelf een topic geopend, maar meer topics is meer motivatie.
Je hebt (in ieder geval op hondenvlak) ook wel genoeg oliebol gehad kim. Succes!
EmptyWords schreef:Klopt, ik heb ook ww gedaan.
Nu tel ik gewoon calorieën

KimD schreef:EmptyWords schreef:Klopt, ik heb ook ww gedaan.
Nu tel ik gewoon calorieën
In de (wederom) vernieuwde app zie je dat nu ook, vind ik echt een toevoeging! Er zal nog altijd een kleine foutmarge en nuance in zitten maar ik vind het wel heel interessant om te zien wat waar vandaan komt. Ik ga altijd goed op cijfers.![]()
Voor de mensen die puur naar de calorieën kijken, ik ben zeer zeker niet aan het crash diëten, sterker nog, met WW eet ik meer dan ooit tevoren. Ik zit nokvol maar kom gewoon niet verder dan dit qua calorieën.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Aight schreef:Wil jij wat lijstjes delen wat je zoal op een dag eet? Ik doe ook WW
kosseh schreef:Ik heb 6 jaar terug WW gedaan, daarmee 20kg afgevallen. Toen was het wel alleen nog met punten tellen. Tijdje ook Kcal geteld ernaast, ene dag maar 1000 kcal en andere dag 2000 kcal met het zelfde aantal punten. Verschil kwam vooral door de hoeveelheid van nul punters, over algemeen zat ik ook rond de 1300-1500 Kcal.
Hoe is de app nu? Nog steeds het deel wat beetje op Instagram leek? Waar veel gedeeld werd en recepten werden uitgewisseld? Verder ook nog steeds recepten als inspiratie enzo?
Twijfel nog een beetje of ik het weer wil gaan proberen. Er mag nu zeker 30kg af...