Heb geboorte pakjes in maat 50 & 56 en van die maten ook beide 2 extra Rompers & boxpakjes mee. Ook heb ik voor de zekerheid Rompers met korte mouwen erin gegooid

De box staat inmiddels ook dus hier is alles klaar voor de kleine man
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Met een 4e is het allemaal toch wat 'later' en 'praktischer'
Flying_Angel schreef:Hier bij de eerste volgens de verloskundige van de 20-wekenecho een ‘ondergemiddeld’ meisje met 3588 gram. (Volgens mij is dit prima), maar had geen 44 nodig. Dus ga dat nu ook niet halen. Eerste pakje in maat 50 en 56 mee in de vluchtkoffer.
Hier houd ik het ook niet echt bij. Nu 21 weken, placenta aan de voorkant. Zit echt nog geen regelmaat in.
@Anouk; sterkte met je koortslip. Heel vervelend.
Wel lange benen, echt een drama om broeken te kopen voor hem. Op zn buik past hij 92, qua lengte heeft hij 110/116 nodig

)
vind het zó mooi geworden de scan alleen al
kan niet wachten om hem thuis te hebben haha
Maar alsnog gewoon een klein baby'tje hoor. Heeft ook gewoon eventjes maat 50 aan gehad. 

ze zit iets onder het gemiddelde maar dat geeft niet. Nu 23 week zwanger en krijg elke keer weer een echo om de groei in de gaten te houden.

dus achteraf goede aankoop geweest!
Fijn dat jullie er blij mee zijn! Dubatti was het toch? Kan je daar beide kinderen in kwijt of is het een solo wagen?
Wat het is, is nog een verrassing. 

Kimley schreef:Ach jou kamertje kan vast niet kleiner zijn als de onze Babivera
Hier gister ook een goede controle, kereltje is compleet ingedaald en we zijn er dus klaar voor![]()
Morgen 38 weken, enorm veel krampen en harde buiken de hele dag door

Gisteren bednest co-sleeper besteld, die komt 1 september binnen en dan ben ik 37 weken 
! Hier is het ook weer 'terug' helaas. Vanaf week 30 niet meer overgegeven en minder misselijk (als in niet meer iedere dag en niet meer de hele dag). Maar sinds week 33 is het weer vaker misselijk en ook weer overgeven. Gyn wilde ook de medicatie weer opstarten (was gestopt toen ik op 3-4x per dag overgeven zat, omdat ik van de medicijnen ook zo ontzettend duf werd dat het eigenlijk kiezen tussen 2 kwaden was), maar zo lang ik nog onder de 3x per dag zit doe ik het liever zonder. 

box staat beneden, vluchttassen staan klaar, en gisteren de babykamer de kasten opnieuw ingericht en opgeruimd. Enige wat nu nog hoeft te gebeuren is ons bed op klossen, kraammatras erop, en mijn vriend moet de isofixbase nog in zijn auto installeren (ik rijd er al 6 weken mee rond haha). Oh en mijn koortslip is weer dicht dus ook daar kan een vinkje achter, nu hopen dat ik er t komende halfjaar vanaf ben 
(voor het idee, er is nu dus al 6kg ijsklontjes op gegaan
) Ik vul echt mijn glas tot de rand met ijs, en dan nog aanvullen met ijsthee haha. Jullie nog last van cravings?