Momo94 schreef:Dat is echt heel fijn dat je je daar geen vreemdeling voelt. Brabant vind ik zelf ook wel heel gemoedelijk. Je kan hier opzich best snel aansluiten bij andere. Je hoeft ook bij elkaar de deur niet plat te lopen, maar gezamelijk eens wat doen of als er iets is voor elkaar klaar staan dat is altijd fijn.
Maar toch ook wel heel vervelend en rot dat je juist nu al je contacten kwijt bent...
Mocht je een keer iemand zoeken om een gezelschapsspelletje te spelen of wat anders om te doen staat mijn pb box altijd open. Heb zelf wel 2 honden, maar 1 is bang voor vreemden en helaas kan onze andere, berner van 9, helaas geen grote wandelingen meer aan.
Dat is altijd leuk.
Ik zat ook te denken maar dat heb ik nog niet benoemd om te kijken of er mensen het leuk zouden vinden hier te komen voor een bbq en spelletjes. En een wandelingetje in het kleine bosje hier achter evt. Er leven best wel wat mensen mee hier en in het tiny house toppic. Weet niet of men dat leuk vind hoor. En ik heb 3 hondjes waarvan twee een tijdje boven blijven als er bezoek komt en èèn mega enthousiast maar wel heel erg lief.
Ik heb de paar spelletjes die ik heb nog in mijn oude huis liggen dat komt wel hier heen. Maar ik wil er ook een paar bij kopen evt. En mijn huisje is natuurlijk nog oud zeg maar dus misschien kan ik beter wachten
Maar ik kan ook best naar Oss dat is wel te doen. Nu met mijn wagentje. Ik vind het iig super lief aangeboden