Oehhh, ik mag 8 september al! Bij artcastle in zeist. Een pootafdrukje van mijn overleden hondje, dus erg speciaal en mooi dat er zo snel ruimte was
Tanya
Geplaatst: 28-08-25 22:56
Wat een leuke tattoos allemaal recent! Ik heb vandaag het IJslandse woord voor avontuur laten zetten bij Veerle die voor studio Golden Fern werkt. Erg blij mee.
Ja waardeloos Zat gisterenavond bij de kapper en toen zag dat de apprentice waar ik de laatste paar x geweest ben een plekje had vandaag over 20 minuten.
Alleen tja, geen geld, geen idee wat
denisesilver
Geplaatst: 29-08-25 10:39
Heel mooi, Tanya!
Hier ook de drang om weer eens te gaan. Ik ga een keer per jaar. Heb er een spaarpotje voor staan waar elke maand wat geld in gaat. Normaal ga ik altijd in mijn vakantie, maar die heb ik moeten verzetten naar eind oktober. Wel beter weer voor een herstellende tattoo, dat wel.
Ik heb meerdere tattoos die gewoon opgeknapt moeten worden en ik wil iets op mijn schouderblad die nog vrij is.
denisesilver
Geplaatst: 29-08-25 10:47
Ik heb deze op mijn schouderblad Versimpelde versie van deze foto
Maar ik laat denk ik niet zo maar meer tattoos met echt een betekenis meer zetten. Op een of andere manier vallen die steeds tegen, ondanks dat ze wel leuk en goed gezet zijn.
Misschien toch maar vriendlief even lief aankijken of hij toch niet weer het tatoeëren wil oppakken
denisesilver
Geplaatst: 29-08-25 10:54
Ze had twee tekeningen gemaakt, de ene was wat serieuzer, maar deze was echt precies de kop die hij trekt Ik zal eens mijn zus vragen voor een goede foto, deze is heel erg ingezoomd.
Edit: ben natuurlijk gelijk weer bij mijn artist op instagram aan het kijken naar flash designs. Maar ik denk dat het een boeking wordt waarbij ik op de dag zelf haar boeken doorblader en uitkies wat me aanspreekt