Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VillaNeusjes schreef:Wat je spieren op t filmpje doen doen mijn spieren ook maar bij overbelasting. Dat is bij mijn aandoening al snel omdat mn spieren continue mn gewrichten op de plek houden (hEDS) . Jouw gewrichten doen dat niet maar wellicht raken ze om een andere reden overbelast omdat je alles weer moet opbouwen?
Daphne__ schreef:Ik ga er ook zeker naar vragen bij de Neuroloog. Zij dacht zelf aan gecombineerde streng ziekte door B12 tekort, maargoed dan zouden m'n klachten niet erger moeten worden.. Dus of er is nogsteeds een tekort, of er zal mogelijk iets anders aan de hand zijn.
Ik ga zeker proberen zo duidelijk mogelijk te zijn bij de Neuroloog. Denk dat ik daar ondertussen sowieso beter in ben, maar ook ga ik nog even wat op papier zetten voor die tijd. Wat er na de vorige keer erger geworden is of nieuw is.
Dat is waar VillaNeusjes. Fysiotherapeut zei de vorige keer dat ze extra voorzichtig deed omdat m'n kuitspier keihard was, maar had er 's avonds flink last van. Pijn en zoveel spieren constant aan het bewegen etc.
Daphne__ schreef:Ik ga er ook zeker naar vragen bij de Neuroloog. Zij dacht zelf aan gecombineerde streng ziekte door B12 tekort, maargoed dan zouden m'n klachten niet erger moeten worden.. Dus of er is nogsteeds een tekort, of er zal mogelijk iets anders aan de hand zijn. .