[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Artimes

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 21:28

Mooie kleur wel!

Ik zou beginnen met deze;Afbeelding

Kleur hoogte 8 is wel een tint donkerder dan je nu bent, maar door je verschillende kleuren denk ik dat deze het beste blend.
Ik zou uitkijken met ass tonen, je hebt aardig wat warmte en dat gaat niet lekker pakken :)

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 18:54

Ik vind die net wat te assig, ik zou wel eens de color gloss semi-permanente kleur willen proberen van l'oreal, die heb ik ooit geprobeerd en was wel mooi, maar toen was ik niet zo blond als ik nu ben. :+

Of gewoon laten uitgroeien, dat gaat best, maar ik ben een beetje ongeduldig :=

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 07:42

Heeft er iemand hier ervaring met een roze haarverf die niet je hele douchekabine meeverft? :+
Ik zou graag mijn haar weer roze willen verven maar ik weet nog dat ik dat jaren geleden had gedaan en dat mijn voegen etc. ook roze waren daarna en daar zit ik niet op te wachten:') volgensmij was dat met directions/manic panic.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 12:24

Iemand aanraders voor een spoeling die je haar lichter maakt? Dus echt merk/kleur?? Ik ben nu donkerblond met wat grijze haren tussendoor.. Dat is 1 van de redenen wat ik het ook gewoon wat lichter wil :Y) ik vind momenteel naar de kapper gaan het gewoon echt te duur, in het verleden deed ik wel eens high lights maar ik wil toch proberen om zelf iets te doen met kleuren/spoeling

Afbeelding

Dit is mijn haar momenteel, echt donkerblond

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 13:05

Je kunt je haar niet echt lichter maken met een spoeling.. daarvoor moet je het toch eerst blonderen

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 13:46

Jammer, ik was er al beetje bang voor maar ik dacht toch een vragen hier :D
Dan wordt het toch een kappertje ben ik bang, zelf blonderen zie ik niet echt zitten.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 16:12

TheNovelist schreef:
Heeft er iemand hier ervaring met een roze haarverf die niet je hele douchekabine meeverft? :+
Ik zou graag mijn haar weer roze willen verven maar ik weet nog dat ik dat jaren geleden had gedaan en dat mijn voegen etc. ook roze waren daarna en daar zit ik niet op te wachten:') volgensmij was dat met directions/manic panic.

Ik gebruik nu een jaar Attitude haarverf en tot nu toe is er nog niks meegekleurd behalve het t-shirt die ik gebruik tijdens het verven. Ik moet daarbij wel zeggen dat ik het uitspoel in een metalen gootsteen, maar als ik de weken erna douche dan is er geen enkel oppervlak de kleur van mijn haar

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 18:04

Ik ben opzoek naar een nieuwe haar handdoek voor dit haar, zo'n tulband ding. Maar mijn haar is best droog, en erg dik en lang.

Mijn oude Decathlon die kan het niet aan :D, na een kwartier moet ik hem al wisselen. Iemand een beter merk en als het ook helpt tegen droogheid/gespleten haarpunten dan is dat mooi meegenomen.