Veel beterschap, ik hoop dat er snel duidelijkheid is! Succes met alle onderzoeken en hopelijk is de pijn snel onder controle, komt er een diagnose en kunnen ze gaan behandelen
Hopelijk kunnen ze je snel en goed helpen! Ik vond je klachten als zo bekend, het paste allemaal zo goed bij wat ik in 2022 heb ervaren.
Hopelijk vinden ze ook de oorzaak bij jou, bij mij is die nooit gevonden, maar na een half jaar en 7 aanvallen heb ik ook gelukkig geen last meer. Moet nu wel nog jaarlijks in ieder geval ontlasting en bloed testen om in de gaten te houden of dat goed blijft en vitamines nog goed opgenomen worden etc.
Heel veel sterkte vooralsnog!
Oretha
Geplaatst: 01-08-25 19:40
Inmiddels ruim een jaar later. Hoe is het nu met je TS?
Lief dat je het vraagt. Er is nooit een oorzaak voor mijn alvleesklier ontstekingen gevonden. Uiteindelijk is besloten om mijn galblaas te verwijderen. Bij 2/3 van de mensen met klachten zoals ik had helpt dat. Dus eind oktober is mijn galblaas verwijderd. Daarna gelukkig geen buikpijnen meer gehad. Komende vrijdag heb ik nog een afspraak met de mdl arts en dan hoop ik het hoofdstuk ziekenhuis enz af te kunnen sluiten.
Oretha
Geplaatst: 01-08-25 22:51
Wat fijn TS! Lijkt me een hele opluchting na alle ellende. Met dit soort dingen besef je altijd maar weer dat je gezondheid je kostbaarste bezit is.