Verstandskies niet laten trekken ondanks pijn?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Re: Verstandskies niet laten trekken ondanks pijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 20:44

Wat voor hechtingen zijn het? Bij mij was het gehecht met oplosbare hechtingen. Daarbij was het dus normaal dat de hechting uiteindelijk los raakte. Zolang het niet opnieuw ging bloeden hoefde ik niet terug te komen.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-25 20:50

xSwanHeart schreef:
Wat voor hechtingen zijn het? Bij mij was het gehecht met oplosbare hechtingen. Daarbij was het dus normaal dat de hechting uiteindelijk los raakte. Zolang het niet opnieuw ging bloeden hoefde ik niet terug te komen.

Idd oplosbare hechtingen, ze zijn alleen nog niet opgelost maar echt losgeraakt. Bloeden doet het niet, maar ik heb wel een vieze smaak in mijn mond. Hoewel ik dit aan de andere kant met werkende hechtingen ook wel had.

Nienketje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 20:56

(Ik ben tandartsassistente)
Zolang het niet opnieuw gaat bloeden zou ik het gewoon even afwachten. De hechting heeft een paar dagen gezeten toch? Vieze smaak kan komen doordat de wond nog wat open is, dat zou vanzelf over moeten gaan.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 20:59

Was er een reden om te hechten? Bij mij zijn ze alle 4 eruit maar nog nooit iets gehecht. Moest wel even opletten met onderkant dat er geen etensresten in bleven steken.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-25 21:03

Geen idee of daar een redenen voor was, hij heeft beide kanten de onderkant gehecht.

Volgens mij heeft de hechting wel een aantal dagen gezeten ik vermoed dat hij vandaag of ander gister is los gekomen, dus op dag 4 of 5.