Voor wie het interessant vind... De nagel is vanmorgen eraf getrokken door de huisarts. Er zijn eventueel foto's maar heeft niets met blauwe plekken van doen dus zal ze maar niet in dit topic plaatsen
Jammer, ik wil ze wel zien. Je ziet dat hij eraf wil ja. Heerlijk!
denisesilver
Geplaatst: 18-07-25 13:43
Ahhh ik kan echt niet tegen zulke nagels, kan dat gewoon voelen
Gisteravond. Ik heb telkens zo'n jeuk. Maar goed dat ik zelf verband aan kan leggen. Ik haal het er nu 's ochtends en 's avonds een keer af om te kunnen krabben
Alleen de eerste paar uur. Sindsdien voel ik er helemaal niks meer van, ben wel bang dat de wond echt een stuk dieper is dan ik vanaf de buitenkant kan zien
Ik heb een tijd terug een soortgelijk plekje op mijn pols gehad. Zag er net zo uit, gedroeg zich ook net zo, ook qua pijn. Het verraste me nog dat het niet meer pijn deed, maar achteraf gezien is dat toch echt een derdegraads brandwond geweest. Omdat hij zo klein was, heb ik er niks mee gedaan (en was het ook niet de moeite om het op de foto te zetten), maar na een week of 2 ofzo ontstond er nog een blaartje en is het gaan vervellen. Die van jou ziet er precies zo uit als die van mij, maar die van mij was veel kleiner.....
Dit was die van mij, toen hij 1 dag oud was:
kosseh
Geplaatst: 19-07-25 23:56
Weekje kamp als leiding gehad, ben aardig gehavend terug gekomen
Maandag is er een houte balk op m'n teen gevallen. Werd binnen een paar minuten al blauw. Niet zo erg als de teen hiervoor, maar erg lekker voelde het die dag niet. Minuutje nadat het gebeurde:
Net:
Verder overal en nergens blauwe plekken, zal ze morgen op de foto proberen te krijgen.
Één enkel die het er niet niet meer mee eens is en dus onwijs dik is. Ik ben er niet door heen gegaan, dit is van alleen lopen/staan.