Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

J30d

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-25 12:59

Hier punctie gehad, punctie zelf viel mij reuze mee. Alleen daarna werd ik op de uitslaapkamer niet lekker en we zijn nu net pas thuis. De eicel opbrengst viel mij tegen, ze hadden maandag op de echo over 26 follikels die al bijna allemaal goed waren en verwachtte minimaal 22 eicellen. Helaas zijn dit er maar 17 geworden. Morgen horen we hoeveel bevrucht. Ze gaven aan dat van de aantal bevruchtte embryo’s 50% zeker afvalt tot invriezen. En dan moet nog de pgt test gebeuren waar ook minimaal 50% afvalt.. Zie het even somber in

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-25 20:36

Excuus dat ik hier zo binnenval. Maar ik heb een doosje met 18 ovulatietesten. Merk Sensitest, inclusief handleiding en kalender. Doosje is geopend maar ongebruikt. Goed tot maart 2026 (nog ruimschoots tot volgend jaar dus). Wil iemand deze tegen verzendkosten hebben? Doe mij dan even een PB, dan stuur ik ze naar je op. :)

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 10:49

J30d schreef:
Hier punctie gehad, punctie zelf viel mij reuze mee. Alleen daarna werd ik op de uitslaapkamer niet lekker en we zijn nu net pas thuis. De eicel opbrengst viel mij tegen, ze hadden maandag op de echo over 26 follikels die al bijna allemaal goed waren en verwachtte minimaal 22 eicellen. Helaas zijn dit er maar 17 geworden. Morgen horen we hoeveel bevrucht. Ze gaven aan dat van de aantal bevruchtte embryo’s 50% zeker afvalt tot invriezen. En dan moet nog de pgt test gebeuren waar ook minimaal 50% afvalt.. Zie het even somber in

Hoe gaat het met jullie embryo's?

Hier helaas weer een negatieve test, je wordt er moedeloos van ;(

J30d

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-25 17:47

30 follikels zijn er aangeprikt, 17 eicellen gevonden. 15 geschikt voor ICSI en 12 bevrucht. Vandaag kregen we te horen dat er 8 gebiopteerd zijn en nu ook ingevroren zijn. Dus we mogen absoluut niet klagen. Nu 8 weken wachten tot de uitslag van de PGT test stiekem hoop ik dat het iets eerder is want dan zou het perfect uitkomen voor een TP in September :o We verwachten dat er toch minimaal 50% gaat afvallen omdat dat de kans op vererven is.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 09:11

J30d schreef:
30 follikels zijn er aangeprikt, 17 eicellen gevonden. 15 geschikt voor ICSI en 12 bevrucht. Vandaag kregen we te horen dat er 8 gebiopteerd zijn en nu ook ingevroren zijn. Dus we mogen absoluut niet klagen. Nu 8 weken wachten tot de uitslag van de PGT test stiekem hoop ik dat het iets eerder is want dan zou het perfect uitkomen voor een TP in September :o We verwachten dat er toch minimaal 50% gaat afvallen omdat dat de kans op vererven is.

Dat is een mooi aantal! Sterkte met het wachten, dat vind ik altijd moeilijk!

Ik moet morgen ochtend weer naar de gynae. Normaal haal ik op dag 3 alleen medicatie op, maar nu wilde de Dr mij zien. Ik ben benieuwd wat ze zegt morgen. Helaas kan mijn man nie mee, die is weg met vrienden.

J30d

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 13:26

Spannend! Heb je een kort of lang schema?

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 17:26

J30d schreef:
Spannend! Heb je een kort of lang schema?

Ik moest dit even opzoeken, en als ik Google lijkt het of ik het lange protocol heb gehad voor de egg retrieval. Ik weet echter niet of er ook een kort of lang schema is voor de terugplaatsingen?

J30d

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-25 20:50

Vgm is er vooral voor punctie verschil in schema’s maar bij TP durf ik het zo niet te zeggen…