UK_eef schreef:Leuke foto's van Hidde en Nimue!Leuk dat Nimue binnenkort ook naar de opvang gaat.
Wat is de voorschool precies, Marieke? Fijn dat hij daar iig terecht kan en hopelijk voelt hij zich er snel zo thuis dat hij begint te praten. Hopelijk begint jouw Jack ook snel te babbelen, Charlotte.![]()
Hier (heel klein dorp) ook aanmelden als ze 2 zijn. Bij de basisscholen in een aanzienlijk groter dorp hiernaast is het aanmelden bij geboorte.![]()
Hier komt ook geen 2e meer hoor. Heel soms heb ik hormonaal nog weleens rammelende eierstokken maar dat is slechts voor 10% van de tijd. Ik ben inmiddels 40, we hebben geen zin meer om het hele IVF broedkip/fokproces op te starten, en mentaal trek ik het gewoon niet om nog eens een baby zowel dag- als nachtdiensten te moeten verzorgen in dat eerste jaar (man geen dag verlof). We zijn heel blij dat Jack nu wat zelfstandiger wordt en mama wat meer tijd krijgt om eens een warm kopje koffie te kunnen drinken.Ik vind dit een veel leukere fase dan het 1e jaar, ook al zijn de driftbuien intens.
Hier veel twijfel over een tweede. Ik vind het vaak heel intens, ik dacht door mijn chronische ziekte maar dan praat ik met andere moeders en ligt het niet persé aan mij

Jeetje met de geboorte of met 2 jaar al aanmelden. Naja, zolang de spelregels duidelijk zijn is het wel eerlijk i.i.g.
Het blijft vervelend als die keuze je ontnomen wordt Azmay, althans zo begrijp ik je bericht. Maar misschien geeft het ook rust? Hier ben ik op het punt dat ik maar wegloop uit de kamer en dat duidelijk meld, dan lijkt Jack iets anders te zoeken i.p.v. heel dramatisch huilen/krijsen. Moet wel zeggen dat het vaak voor zijn middagdutje of voor het avondeten is dus dan kan dat ook de oplossing zijn. Jack is af en toe mijn drama king