Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:Supervixen schreef:Gezellig! Je bent gewoon professioneel bodemonderzoeker.
Hardheid: 8
Kleurdiepte: 9
Structuur: vlak
BusyMissy schreef:Nóg zo'n sportieve mama die achter de kinderwagen rent. Goed bezig!
Ik heb voor het avondeten ook nog een (voor mij) flinke ronde van 12km hardgelopen met een tempostuk van 3km erin. Ik vond het echt pittig. Mijn hoofd wilde een aantal keer stoppen, maar mijn benen en ademhaling gingen best ok, dus toch doorgelopen (maar denk dat als mijn zoon er niet bij was geweest dat ik het niet volbracht had vandaag).
Nu achteraf valt het allemaal weer enorm mee, volgens mij heb ik het meeste last van het stukje tussen mijn oren, maar hoe ga ik dát oplossen....
Suliko schreef:Supervixen schreef:Gezellig! Je bent gewoon professioneel bodemonderzoeker.
Hardheid: 8
Kleurdiepte: 9
Structuur: vlak
Sherivey schreef:Leonie, bij deze training was de bedoeling om steeds 10 km wedstrijdtempo te pakken.
Ik hou daarbij een iets lager tempo aan dan wat Garmin berekend heeft, want ik heb niet echt een wedstrijdtempo.
muppetmayo schreef:Zo dat is wel behoorlijk ja! Ik snap wel dat je ze terug doet, hoe moeilijk ook. Je ziet ook heel duidelijk dat je knie in een andere hoek staat (logisch uiteraard). Naast dat het niet sneller is en minder efficient zou ik ook bang zijn voor blessures. Even uithuilen () en dan wellicht wat andere carbon schoenen uitproberen?