Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Midoy schreef:Super Mariska!
Ik las gisteren op Yazen over de app Shotsy.
Heb die gedownload en je kan je dosering invoeren en je prikplekken bijhouden en zien hoe de dosering opbouwt in je lichaam. Ik heb de gratis versie.
En aan degene die het vroeg. Ik heb Mounjaro opgebouwd met 1.25. Eerste week verdeeld over 2x 0.62. De week daarna volledige dosis 1.25.
Geen bijwerkingen gehad.
Midoy schreef:Super Mariska!
Ik las gisteren op Yazen over de app Shotsy.
Heb die gedownload en je kan je dosering invoeren en je prikplekken bijhouden en zien hoe de dosering opbouwt in je lichaam. Ik heb de gratis versie.
En aan degene die het vroeg. Ik heb Mounjaro opgebouwd met 1.25. Eerste week verdeeld over 2x 0.62. De week daarna volledige dosis 1.25.
Geen bijwerkingen gehad.
rien10 schreef:Na een tijdje te hebben stil gestaan, gaat nu mijn gewicht weer naar beneden. Mijn eerste streefgewicht heb ik nu gehaald. Met dit gewicht wilde ik bekijken of ik niet een te oud uitgelubberd kreng werd of dat er nog 3 tot 4 kilo af kan. Ja, die kan er nog af. Dus vol goede moed verder.
Tot nu toe 13 kilo er af.
Dees schreef:Ik snap echt niet waarom je een startdosering van 2,5mg nog eens door de helft wilt doen (of zelfs de helft daarvan) om mee te beginnen?
Wil je je lijf er ongevoelig voor maken dan?
Als afbouw snap ik hem, maar om mee te beginnen. Lijkt me echt onzinnig.
Dees schreef:Ik snap echt niet waarom je een startdosering van 2,5mg nog eens door de helft wilt doen (of zelfs de helft daarvan) om mee te beginnen?
Wil je je lijf er ongevoelig voor maken dan?
Als afbouw snap ik hem, maar om mee te beginnen. Lijkt me echt onzinnig.