Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en de grootste. Ik vind het altijd wel gezellig, beetje met de artiest kletsen enzo.
.

Wat Goof zegt, dat je hier 5,5 km mee hardloopt Suliko, jeetje! Wordt het er niet erger van? Leuk om dat over die hartslagzones te lezen. En dat je zo dus echt verschil in je conditie ziet. Begrijp ik het goed dat je in 21 dagen 300km hebt gelopen?! Wat mooi trouwens dat je een cliënt op deze manier kan helpen 
Die is binnen!!
(En korte updates of reacties zijn ook leuk, gewoon posten en zeker niet bezwaard voelen!)
Betekent een pace wedstrijd dat je met een tijdsbordje loopt?

En wat een fijne instelling, tel je zegeningen! Maar ik denk dat je die halve ook wel gaat halen hoor.
Ze zei 'volgens mij heb je het allemaal wel in de smiezen en onder controle', en ik zat daar zo van 'uh geen idee, ik hoop het'.
Ze heeft verder alleen naaldjes in mijn linkerkuit gestopt. Dat is mijn kortere been en in die enkel heb ik een bewegingsbeperking, daardoor kan ik die kuitspier niet goed stretchen en ik merk dat hij met al dat rennen wat strak blijft en dan te veel aan mijn knie en achillespees begint te trekken. Was weer lekker pijnlijk, maar kon er gewoon mee rennen volgens haar.

, maar daar moet ik echt heel goed over nadenken, want dat kost niet alleen heel veel tijd, maar ook heel veel geld. 
Samantha_ schreef:Ik heb morgen een run van 7 km, is evenement maar niet met tijdsregistratie ofzo. Wel met mocktails en muziek haha.
Rust nemen vind ik sowieso lastig. Want heb ook een paard en doe alles op de fiets, dus wat is dan rust.
Wat leuk dat je weer bij de Efteling was, heb je een abonnement oid? Wel jaloers hoor, ik vind de Efteling zoooo leuk
En ik vind het zo enorm knap dat je dan in de avond ook nog "even" een training geeft! Ik ben echt moe en op na een dagje pretpark.
Ik ben echt heel benieuwd hoe het je gaat bevallen! Als je nou ergens later in het jaar een 5 paced in een leuk voor mij vol te houden tempo, dan kan ik achter je aan lopen hihi. Een 5 in 30 minuten aan het eind van het jaar ofzo?
Zo enorm veel detail, echt heel mooi! Dat is een heel goed excuus om even minder te lopen. Je was al vroeg bezig gister.
Veel plezier!
). Wel handig zo weer in balans hahahaha.
. Haha nee grapje. Veel plezier! Gaat alles goed thuis?
daar ga je veel plezier van hebben.
.
. Kidding, hoop dat je lekker hebt kunnen lopen.
Niks geks dus!

Wat leuk dat je zo dichtbij de Efteling woont en een abo hebt! Kan ik me helemaal voorstellen dat je vaak gaat als je dochter nog gratis naar binnen mag. Wat vaker en korter kost toch ook wel energie volgens mij, net wat je zegt met al die prikkels en veel staan/wachten enzo.
Ik duim voor je dat je ook daar aan de slag mag! Zonde wel gister dat je zo'n ruzie had met je gpx
Werkte evt handmatig de route zelf uitzetten en opslaan ook niet? Dat hebben wij ook weleens gedaan als we ruzie hebben met een bestand.
De volgende keer worden het er vast 20! Ik zou ook niet bedenken dat je je warmer moet kleden.