Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaka schreef:Ik ben voor buitenwerk erg blij met mijn Lems: https://www.iedereenloopt.be/nl/lems-ch ... iseks.html
Maar die zijn niet vegan.
Elinaa schreef:Zijn er hier ook mensen die hardlopen op barefoots?
Ik ben sinds een paar week begonnen en ben mezelf aan het aanleren om te landen op de voorvoet.
Dit maakt echt zoveel verschil!
Ben benieuwd of er meer zijn met deze ervaring
EmmaVZ schreef:Elinaa schreef:Zijn er hier ook mensen die hardlopen op barefoots?
Ik ben sinds een paar week begonnen en ben mezelf aan het aanleren om te landen op de voorvoet.
Dit maakt echt zoveel verschil!
Ben benieuwd of er meer zijn met deze ervaring
Ik loop hard op Xero HFS barefoots, in het begin echt wel last van mijn kuiten gehad, maar door goed te letten op loophouding is dat een stuk verbeterd (al liep ik wel altijd al op de middenvoet, niet haklanding). Ik heb nooit last gehad van het gebrek aan demping bij de barefoots, het loopt heerlijk!
Kloesje schreef:Ik wil nu ook echt overstappen naar barefoot schoenen, maar Arnhem is 1,5 uur rijden en de schoenen die ik online heb besteld konden allemaal retour.
Wellicht dat jullie mij kunnen helpen met jullie ervaring?
Ik ben een dame, ik heb maat 42, een brede voet en een hoge wreef.
Ik ben op zoek naar een dunne zool, een zomerschoen, geen wit, want dat werkt niet met buitenaf wonen icm honden.
black_kelpie schreef:Het is echt heel lastig om op afstand in te schatten wat er bij jouw voeten past en wat jij persoonlijk fijn vindt lopen. Ik zou echt aanraden om naar Arnhem te gaan, je goed te laten adviseren en verschillende merken te passen. Er zit echt veel verschil in pasvorm en zolen, dan voel je vanzelf wat voor jou goed zit. Weet je eenmaal je maat en je merken dan kun je mooi online bestellen