Lekker op pad met banjer Ah Gaucho goed van vriend, begin is er Bootsiebob ruk van rug/bil hopelijk snel tijd voor hulp maar wel fijn dat je zoveel wel pijnvrij kan Lizard prachtige wandeling. Rest ben ik ff kwijt tot m'n spijt. Hier wel wat korte wandelingen gedaan het weekend.maar veel gewerkt in de tuin. Jacuzzi klaar voor t seizoen gemaakt. Verjaardagen etc.
Het is zeker weer mooi groen overal. Faringo, het was echt heerlijk weer al vanmorgen vroeg. Mooi. Mooi Lizard, je hebt alles er weer mooi opstaan.
Bootsiebob
Geplaatst: 12-05-25 20:35
Athelas heerlijk zo groen!
Lizard vooral de libellen vind ik erg mooi. Veel gezien weer, leuk
Faringo erg fijn ochtendzonnetje, prachtig. Die spookbomen
Ik heb rond etenstijd gewandeld en kwam helemaal niemand tegen, geweldig zoveel rust.
gaucho
Geplaatst: 12-05-25 20:53
Ik ook niemand, alleen 2 edelherten mijn buik had wel een mening over hardlopen na het eten, dus werden ook flinke stukken wandelen. Meer tijd om te genieten. Bosbessen zijn echt gifgroen.
Daar houden buiken niet van Gaucho. Leuk ban de herten
Faringo super mooi vooral de libelles. Bootsiebob lekker helemaal alleen lopen zonder mensen te zien. Ik had werkdag van 12 tot 22 uur... nu net thuis met lil Die heeft, zich heerlijk vermaakt in de tuin in de duinen met de bewoners
Heerlijk die rust, Bootsie. Kan je dit vanuit huis lopen of ging je nu ergens heen? Mooi Gaucho, wel balen. Ik kan ook echt niet lopen als ik gegeten heb, daar moet flink wat tijd tussen zitten.
Ik heb vanmorgen voor werk 8km hardgelopen en net nog een kleine 3,5 met de hond gewandeld. Niet verder dit keer, want het is wel warm en ik liep gewoon op steen in mijn stadje. Hij mocht op de terugweg iets te snacken meenemen uit de dierenwinkel
Bootsiebob
Geplaatst: 13-05-25 17:11
Haha een kleine snack De straatstenen worden flink warm inderdaad, mijn terrastegels zijn gloeiend heet maar daar staat de hele dag de zon op te schijnen. Lekker hardgelopen ook. Lukt mij hopelijk ook weer gauw met mijn rug.
Ik loop die ronde gewoon vanuit huis, mede daarom ben ik juist op die plek gaan wonen. 10-15 minuten wandelen en ik zit buiten de bebouwde kom
lizard
Geplaatst: 13-05-25 17:14
Ik zie weer mooie foto's van athelas, bootsiebob, gaucho,en goof.
Oh heerlijk zeg. Daarom ben ik ook zo graag in mijn stacaravan, ik sta meteen in buitengebied, dus dat is al stil en ik loop zo het bos in inderdaad.
boedjang
Geplaatst: 13-05-25 18:39
Heerlijk hoor bootsiebob. Ik ben ook met 10 minuten in Spaarnwoude. Is natuurlijk niet zo mooi als bij jou...maar wel groen. Wat een mooie snack goof. Wij hebben niet gewandeld, wel naar stal. Daar had lil genoeg beweging. Daarna op terras in schaduw ook braaf. En daarna moest ik bijscholing doen. Dus heeft lil fijn de hele middag bij haar vriend in de tuin gerommeld, kippies gekeken
gaucho
Geplaatst: 13-05-25 19:59
Ik heb op weg naar huis gewandeld in het leuvenumse bos.
Was een goede tip om rond etenstijd te wandelen want ik kwam op een enkele mountainbiker na niemand tegen.