Tallie1979 schreef:Ooohh, maar dan heb je type 1! Dan zat je waarschijnlijk in een hypo ook. Heftig zeg!
Schijnbaar heb ik type 2.
Goed onder controle met de freestyle librelink app en 1x daags de langdurige insuline bijspuiten.
Maar was zeker ff heftig allemaal.
De honden zijn voorlopig ook nog even bij mijn moeder en stiefvader logeren, wanneer mijn moeder bij mij komt neemt ze mijn teefje en haar eigen hond wel mee, maar ook bij vertrek weer mee naar haar huis.
Ik heb nu 4x daags thuiszorg om de bloedsuikerspiegel te monitoren en te leren welke hoeveelheden ik wanneer moet inspuiten enzo, daarnaast zetten ze me 3x per week onder de douche en hebben ze me de afgelopen dagen van de wc moeten hijsen omdat ik de kracht miste om zelf overeind te komen.
Vandaag lukte dat me voor het eerst weer zelf, maar ik heb wel mijn telefoon nog even in de wasbak liggen zodat ik kan bellen zonder over de grond te hoeven kruipen als het toch niet lukt.
Eten is nu ook even kant&klaar maaltijden en dat soort makkelijke spul, wat ik laat bezorgen door oa de supermarkt, mijn moeder haalt ook maaltijden voor me of kookt wanneer ze bij mij is, superlief. 
Per maandag start er ook fysiotherapie om mijn benen enzo weer wat sterker te maken, met die puddingbenen van me en het feit dat ik ruim een maand gelegen heb leek ons dat wel een goed plan, ook met het oog op tzt weer zelf de honden verzorgen, boodschappen doen enzo.
Kramperige been is inmiddels weer voor 97% bijgetrokken, af en toe nog een wat slaperig/tintelig gevoel maar grotendeels weer zo goed als normaal.
En soms wil ik wat harder dan mijn hoofd aankan, dan voel ik een error aankomen en moet ik ff op de rem trappen om insulten of iig het gevoel ervan te voorkomen.
Kwestie van even een beetje geduld en ruimte vragen aan degene die op dat moment mijn aandacht vraagt.