Definitief ontharen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Re: Definitief ontharen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-24 19:23

Ik heb nu een aantal behandelingen voor mijn oksels gehad en het resultaat is echt al heel fijn, ondanks dat ik echt heel licht haar heb.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-24 09:14

Ik heb 8 behandelingen gedaan vorig jaar, alles netjes weg.. maar niet heel definitief. Een jaar later ben ik weer bijna net zo harig als voorheen ;(

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 08:08

Ik heb laatst 1 behandeling gehad met de Diode laser. Sindsdien niet meer hoeven scheren.
Voor mijn benen heb ik 3 à 4 jaar terug al 2 behandelingen gehad. Maar ik heb nu alles laten doen en zelfs daar blijft het goed weg. Ik heb dus echt geen 8 behandelingen nodig.
Wat betalen jullie trouwens voor de Diodelaser? Ik moest nu 275 betalen voor het hele lichaam (dus echt alles...)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 08:11

Ik had een heel goeie deal voor 6 behandelingen van bikinilijn, benen en oksels voor ongeveer 380 euro. Ik heb nu ook een afspraak gemaakt voor oriëntatie voor m'n wenkbrauwen bij een ander bedrijf, dat doen ze hier niet namelijk. Ik heb moeilijke wenkbrauwen en moet echt tweemaal per week epileren - iets wat ik helemaal niet goed kan. Ben benieuwd!

Ze raden herhaling trouwens wel aan, ivm nieuwe haarzakjes enzo dacht ik.

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 12:42

Roosch schreef:
Ik had een heel goeie deal voor 6 behandelingen van bikinilijn, benen en oksels voor ongeveer 380 euro. Ik heb nu ook een afspraak gemaakt voor oriëntatie voor m'n wenkbrauwen bij een ander bedrijf, dat doen ze hier niet namelijk. Ik heb moeilijke wenkbrauwen en moet echt tweemaal per week epileren - iets wat ik helemaal niet goed kan. Ben benieuwd!

Ja klopt, zeiden ze bij mij ook. Maar ik heb een ontzettende snelle haargroei (vroeger in de zomer altijd dagelijks benen scheren), dus ik heb het idee dat bij alles wordt gepakt. Maar ik vind het ook niet erg om een keer te scheren, als ik maar niet elke dag moet. En is nu wel gelukt.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 10:49

Roosch schreef:

Kleine waarschuwing van mijn kant: Tussen je wenkbrauwen is geen probleem, maar laat ze niet laseren onder de staartjes van de wenkbrauwen richting de oogkas. Kans op oogletsel is hier te groot.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 13:15

Wat gaaf! Ik heb 6 behandelingen voor de oksels gewonnen via instagram. Kan ik die gebruiken voor de follow-ups na deze behandeling, heel fijn.

Ik heb m'n oksels nu twee keer laten doen en ik hoef nu al amper nog te scheren. Zo fijn!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 19:27

Wat bof jij Roosch! Lekker hoor!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 20:06

Wat fijn, dat je dat gewonnen hebt!

Ik laat me laseren(gehele schaamstreek en oksels) bij smooth clinic in Enschede, maar heb nooit gekeken welke laser ze er gebruiken. :+ zal ze eens vragen.

Wel merkte ik enorm verschil na 1 keer al dus ik gok dat het wel goed zit met de laser type.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 11:53

Kana schreef:
Wat fijn, dat je dat gewonnen hebt!

Ik laat me laseren(gehele schaamstreek en oksels) bij smooth clinic in Enschede, maar heb nooit gekeken welke laser ze er gebruiken. :+ zal ze eens vragen.

Wel merkte ik enorm verschil na 1 keer al dus ik gok dat het wel goed zit met de laser type.

Soprano Ice en GentleLase Pro-U. Als er gel wordt aangebracht tijdens de behandeling, dan was het de eerste.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 14:38

Ik schop hem even omhoog.

Ik heb de Philips Lumea aangeschaft. Echter blijft hij oranje knipperen, dit houdt in dat de huid te donker is en niet geschikt voor laseren. Echter ben ik een doodnormale Nederlander die niet spierwit is maar ook zeker niet bruin. Gewoon precies tussenin. Iemand hier ervaring mee?

LisaVH96

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 15:21

Ik ben 2 jaar geleden begonnen bij change laserkliniek in rotterdam, toen gestart met een goede deal. De gentle en de soprano laser. Oksel en bikinlijn. Oksel nog wel haar staan helaas, niet zo duidelijk als dat het was, maar nog wel zichtbaar. Bikinilijn alleen nog een paar haartjes. Vorig jaar gestopt omdat ik toch niet helemaal tevreden was na ruim een jaar.
Iemand nog tips voor een andere kliniek, liefst omgeving bollenstreek/leiden.

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 23:10

Ik heb voor jaren terug zo’n thuis laser apparaat gekocht en jaren niet gebruikt haha. Nu sinds een halfjaar af en toe aan het laseren maar mijn benen zijn toch echt grotendeels haar vrij!
M’n bikini lijn begint ook al minder te worden en de oksels moet ik nog testen. Het kost wel tijd dus ik doe niet alles tegelijk :+

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-25 10:02

Even een schopje.
Ik wil heel graag mijn bikinilijn laten laseren (ivm ingegroeide haartjes en wondjes) en mss ook oksels. Maar waar begin je met zoiets? Er zijn zoveel verschillende plekken. En prijzen. En je hebt dan nu ook nog laserapparaten die je zelf kan aanschaffen. Iemand tips?