Flying_Angel schreef:Nee, ik ga niet mee. Was ook niet gevraagd. Maar ik houd dat ook echt nog niet vol
Als je even niet gekorfbald hebt kan ik me voorstellen dat dat zwaar kan vallen

The word is out; het eerste van OA komt mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arjaaaaa schreef:Wow, te lang geleden dat ik hier reageerde!
Angel, wat leuk dat je weer korfbalt! Wat jammer dat je niet mee hoefde te doen zaterdag, omdat een wedstrijd niet doorging.
Lekker dide, twee wedstrijden spelen! Ik geloof niet dat ik dat nog in me heb
Wel jammer dat er zoveel verschil in teams zit. Zetten zij er nog spelers uit het 1e in?
En 5x gescoord bij het 1e? Hebben ze dan geen spijt dat je in 2 zit? Scorende dames maken meestal het verschil toch?
arjaaaaa schreef:Ja, ik speel nog. In de zaal wedstrijd sport 3e klasse en op t veld in de breedte. In de zaal in de middenmoot geëindigd, zoals verwacht.
En op het veld nu twee wedstrijden gewonnen. We spelen momenteel vooral tegen onszelf. Omdat we nauwelijks druk krijgen, maken we verkeerde keuzes. Maar we winnen dik. De eerste wedstrijd begon ik er naast. Ik kwam er na 20min in, omdat we gewoon door wisselen op tijd. Toen stond het 1-0. Is toch vreselijk. Met rust stond het 4-1 en we wonnen met 18-3. En de tweede wedstrijd werd het 6-15.
Wel lekker om dan naast een aanvallende dame te staan als aanvallende dame. Kun je de tegenstanders helemaal gek maken!
arjaaaaa schreef:Ja, klopt. Zijn ook well tevreden hoor, maar t is jammer dat je daardoor dus vrijwel nooit uitzicht hebt op t kampioenschap, omdat je altijd ook tegen degradanten uit de 2e klasse moet.
Het was bizar, er ging gewoon echt niets in. Best prima aanvallen, maar alles mis. En de verdediging hield het goed dicht. De dame voor wie ik erin kwam had 20 minuten staan verdedigen. En de laatste 20 min kwam ze er weer in en wij scoorden toen lekker, dus toen heeft zij ook relatief veel staan verdedigen
arjaaaaa schreef:Ach, het was voor de goede zaak. En haar tegenstander, werd de mijne, die werd helemaal niet blij met de wissel. Heb haar 4x geblokt en ze kon geen bal naar binnen plaatsen, heel gemeen van me
We hebben helaas geen jeugd die op korte termijn een kan draaien. We hebben er 6 in de A leeftijd, maar die spelen al in het tweede, omdat ze met te weinig waren en zij halen het niveau niet. En de jeugd daarna is nog 14/15. Dus helaas
Flying_Angel schreef:Nog gespeeld vandaag?