Ik hoop wel dat het maandag weer op peil is. Een week is lang genoeg wat mij betreft

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SansaS schreef:Oh en daarmee mocbt je niet door? 1 was hier altijd de grensen later is die voor mij verlaagd.
SansaS schreef:Klopt! Zit te wachten op de 3e met angst en beven
Gisteren was drama heb een hoestaanval gehad toen ik in de bestraling zat en ze hebben het uiteindelijk moeten afbreken en mij eraf gehaald eerst poosje zitten en drinken en toen voor poging 2 die uiteindelijk lukte.
Maar schaamde me rot moest gewoon kokhalzen van het hoesten zo erg als dan in zo'n aanval hangt.
Mag nu als laatste van de dag zodat er geen druk opzit en heb pillen gehad.. krijg ik net ineens de hik. Dus ik heb er reuze zin in zo.
BeFunny schreef:SansaS schreef:Klopt! Zit te wachten op de 3e met angst en beven
Gisteren was drama heb een hoestaanval gehad toen ik in de bestraling zat en ze hebben het uiteindelijk moeten afbreken en mij eraf gehaald eerst poosje zitten en drinken en toen voor poging 2 die uiteindelijk lukte.
Maar schaamde me rot moest gewoon kokhalzen van het hoesten zo erg als dan in zo'n aanval hangt.
Mag nu als laatste van de dag zodat er geen druk opzit en heb pillen gehad.. krijg ik net ineens de hik. Dus ik heb er reuze zin in zo.
Oo ik ben ook bloed zuwachtig geweest. Als ik dan net even iets bewoog door een kuch of te diep ademen moesten ze me weer goed leggen. Ik schaamde me kapot en na de ergste dag dat alles mis ging ging echt met lood in mijn schoenen. Dus ik kan je gevoel. Maar toen het eenmaal gedaan was enorme opluchting. Echt dan denk jeah i did it.