Met Chemo en Bestraling wel. Blijf natuurlijk aan de palliatieve behandeling met hormoon remmers, Botversterkend infuus en elke 3 maanden een PET-CT. De eerste is in Juli daarna elke 3 maanden.
Dus ik kom niet van het zh af maar deze behandelingen heb ik iig gehad.
BeFunny
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-25 08:44
Ik heb iets leuks te vermelden. Ik was aan het oriënteren naar een windhondje en dan italiaantje of Whippet en sommige kruisingen daarvan maar iig niet veel groter wordend dan de whippet. Een italiaantje had ik al snel opgegeven ivm echt lastig een goede fokker vinden en eigenlijk had ik mijn zoektocht on hold, omdat ik ook nog ga verhuizen! Maar er kwam iets heel leuks op mijn pad en nu woont Sophie bij ons Dat is een Lurcher Lakelandterrier x Whippet. Moeder is 7 kg en vader is 12 KG. Grote zus uit eerder nest uit zelfde combi is 10KG en met zelfde type vacht dat was ook wel leuk om te zien. en Sophie is 9 weken. Sinds gister is ze hier. Ik was met de chihuahuas helemaal naar Nijverdal afgeprijsd omdat ik het belangrijk vond om te kijken hoe die twee op de pup zouden reageren. Maar die twee wawas waren onder de indruk van alles want er waren paarden, geiten, ganzen Ook grote werkhonden dus we keken onze ogen uit. Maar Sophietje ging dus mee naar huis en ze mocht in de Rolls Royce [img]https://boktimg.nl/img/m/vE1QE p.jpg[/img]
In de trein wilde ze er liever uit anders ging ze huilen, is natuurlijk nog een baby
Foto door fokker gemaakt die vond het enig dat ze bij de wawas in de buggy zat
Ze zijn in huis nog een beetje zoekende want er is er natuurlijk eentje bij in de roedel
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 14-04-25 08:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Ze is wel lastig vast te leggen. Ze springt en rent en springt.
pien_2010
Geplaatst: 15-04-25 10:43
Volgens mij kijkt Saartje en vriendinnetje niet zo heel blij uit hun oogjes. Klopt dat?
BeFunny
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-25 11:24
Saartje is wel blij met Sophie Dex weet het nog niet.
Maar Saartje die is wel vaker zo dat ze niet op de foto wil. Ja als een koekje voor der neus hou wel en Dex keek pittig omdat hij dat roze speeltje net afgepakt had van Sophie. Die was dus baldadig.
Niet de mooiste foto maar als ze haar niet mochten zou dit niet kunnen Saartje is een killer chi zoals ik haar noem en die zou haar echt niet in de buggy, bed of op de bank toe laten als ze er echt niks aan zou vinden.
Een filmpje van de eerste wandeling gister. Ze heeft een tuigje om van Saartje om haar aan tuigje te laten wennen die zit net iets te ruim maar ik heb 2 andere tuigen die de chi's net niet goed zitten die passen Sophie binnen korte tijd dus ik doe het nu even met wat ik heb en dan krijgt ze die andere twee tuigen en op een gegeven moment een mooi windhonden halsband. https://youtu.be/6h4tu731e14?si=wteQd-7PI6-e4fbR
Ja ik had niet verwacht dat dit allemaal al zo goed zou gaan en ik laat de chihuahuas ook grotendeels hun gang gaan. Als ze snouwen dan is dat omdat Sophietje een les moet krijgen en dat snouwen dat doen ze netjes. Ze kunnen heel anders doen, vooral Saartje dus ik ben best opgelucht dat het zo goed gaat.
Als Sophietje gaat puberen zullen de ukkies wel denken waar is dat mensen aan beginnen maar dan weet Sophietje wel wat kan en niet dat is het voordeel aan een pup die nu nog bun gewichtje heeft
BeFunny
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-25 13:13
Ik heb gister mijn haartjes een Kleurtje gegeven, niet de beste foto
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 10-05-25 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Inmiddels is er veel gebeurd wat nog niet helemaal is geland. Mijn bod op een huisje is geaccepteerd Dat huisje wordt helemaal verbouwd dus kan er waarschijnlijk pas april/mei 2026 wonen maar ik heb gewoon een huis.
Ik spreek weer wat meer af met mensen. Zo heb ik binnenkort hier een barbeque en spelletjes avond met 2 vriendinnen en van èèn haar man.
Vrijdag zit ik bij de tandtechnicus die gaat een balletje maken en een nieuw dit keer flexibel gebitje met 4 tandjes. Dan gaat er nog een tandje uit. En komt dat nieuwe gebitje erin.
Vrijdag heb ik ook mijn eerste autorijles (ik neem een paar losse lessen en als ik op de snelweg geweest ben) dan bepaal ik of ik verder ga want de snelweg dat is mijn drempel. Als ik het nog steeds eng vind dan houd het op, maar ik wil het toch een keer proberen weer, ik ben nu een stuk ouder en wie weet.
Ik ben echt stapje voor stapje aan het groeien in mijn eentje en durf stappen te zetten.
En mijn haartjes van boven, zitten natuurlijk net een beetje wild maar het begint echt goed te groeien
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 14-05-25 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Woop woop gefeliciteerd met je huis !!! En laat je door die snelweg niet tegenhouden hoor, ik heb een vriendin die al 30 jaar haar rijbewijs heeft maar weigert de snelweg op te gaan. Die gaat gewoon overal binnendoor naar toe. Lukt perfect, duurt gewoon iets langer.