Ik ben inmiddels ook naar bruine mascara overgestapt, ik vond zwart te heftig worden, dit is wat zachter voor overdag

Ik ben gegaan voor Catona

Spoiler:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lois_ schreef:Ik heb het alleen bij m'n mond, zijn echt de lach rimpels zegmaar.
Maar stoppen met lachen ga ik natuurlijk niet doen
Ik denk dat er wel nog winst te behalen is met mijn huidverzorging, omdat het dus ook al duidelijk zichtbaar is zonder makeup.
Draag bijvoorbeeld ook zelden zonnebrand op mn gezicht, dat zal niet mee helpen
Ik ga een hyaluron serum en retinol toevoegen en dat een aantal maanden consistent doen, kijken wat dat doet
MyWishMax schreef:_Lois_ schreef:Ik heb het alleen bij m'n mond, zijn echt de lach rimpels zegmaar.
Maar stoppen met lachen ga ik natuurlijk niet doen
Ik denk dat er wel nog winst te behalen is met mijn huidverzorging, omdat het dus ook al duidelijk zichtbaar is zonder makeup.
Draag bijvoorbeeld ook zelden zonnebrand op mn gezicht, dat zal niet mee helpen
Ik ga een hyaluron serum en retinol toevoegen en dat een aantal maanden consistent doen, kijken wat dat doet
En alsjeblieft, geen retinol gaan gebruiken als je overdag geen spf draagt. Dus niet een dagcrème of make up met spf,nee echt een losse. Uv schade zorgt voor rimpels(en ergere dingen) en retinol maakt de huid kwetsbaarder ook.
Daarnaast dus naar hele routine kijken. Heb je goede reiniger, liefst 2 stappen zelfs, wat gebruik je verder, heb je een crème die geschikt is voor jouw wensen en dus een spf.