Ik zoek een onderbroek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Ik zoek een onderbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 22:22

Ik heb de Everyday boxers van HEMA. Maar die bedoelen jullie dus niet?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 22:54

Zappa schreef:
Mag ik jullie ondergoed connaisseurs om raad vragen (en ja ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ondergoed miep ben!)

Bij mij rolt het ondergoed vaak vanaf de buik naar beneden ... nu zoek ik denk ik hogere onderbroeken of zou onderbroeken met brede elastieken band juist helpen?
Mij maakt het trouwens niet heel veel uit of het een hipster of slip is

Sloggi double comfort ? Ik heb weinig bil en weinig buik maar deze “ oma “ slips zitten mij echt goed.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 23:10

Ik heb deze
https://www.kik.nl/p/slips-zwart-1000/1 ... source=SEA

Naar mijn idee geen onderbroek met plein vrees. Maar sinds een tijdje (nu ben ik ook wel iets aangekomen) snijd het me wat.
Dus ik lees even mee in dit handige topic.

De every day heb ik ook geprobeerd alleen voel ik mij daar niet fijn in.
Ik heb liever een elastische gladde stof. Beetje elastiek achtig dan katoen etc.

Dus als iemand iets weet :)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-25 00:14

FennyPower, de Calvin Klein slip die ik eerder in het topic besteld heb is van die gladde stof en zit echt fijn!

En Anne_J, ik heb de slips van every day HEMA en ben echt ZO blij!! Rolt niet, gaat niet tussen je billen zitten, echt heerlijk gewoon.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 09:03

Suzanne F. schreef:
Ik heb de Everyday boxers van HEMA. Maar die bedoelen jullie dus niet?

Ik heb die teruggebracht, tenminste degene met kaartje eraan want zat totaal niet lekker bij mij maar de slips wel!

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 10:18

Everyday online uitverkocht, nog maar enkele maten in enkele winkels op voorraad…. :?
De HEMA is bokt dankbaar! :=

Even een vraag aan degenen die er al in rondlopen; hebben jullie geprononceerde billen, maar verder wat vetjes en niet echt een taille zoals de rode slip? Of hebben jullie meer een mooi lijntje zoals de blauwe slip?

Ik heb tot nu toe altijd de hema budget lage slip gehad, maar doordat de randjes daarvan al na 2x wassen uitscheuren en de prijs ook nog een meer dan verdubbeld is (6,- voor 2 ipv 3,xx voor 3) ben ik daar klaar mee. Deze lage slip is echter een van de weinigen die op mijn billen blijft zitten ipv ertussen. Alles wat iets hoger uitgesneden is, kruipt ertussen. En er zitten rechte randjes aan ipv een of ander irriterend gehaakt randje.

Online vergelijken is lastig, maar aangezien er geen winkelvoorraad is in mijn maat, dus hier maar even de vraag. Is de everyday laag genoeg om op de billen te blijven, zodat ik rustig even ga wachten erop, of kan ik beter verder zoeken naar laag uitgesneden slips?

En als het antwoord dat laatste is; heeft bokt nog aanbevelingen?

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-25 23:14

Taucha schreef:
Everyday online uitverkocht, nog maar enkele maten in enkele winkels op voorraad…. :?
De HEMA is bokt dankbaar! :=

Even een vraag aan degenen die er al in rondlopen; hebben jullie geprononceerde billen, maar verder wat vetjes en niet echt een taille zoals de rode slip? Of hebben jullie meer een mooi lijntje zoals de blauwe slip?

Ik heb tot nu toe altijd de hema budget lage slip gehad, maar doordat de randjes daarvan al na 2x wassen uitscheuren en de prijs ook nog een meer dan verdubbeld is (6,- voor 2 ipv 3,xx voor 3) ben ik daar klaar mee. Deze lage slip is echter een van de weinigen die op mijn billen blijft zitten ipv ertussen. Alles wat iets hoger uitgesneden is, kruipt ertussen. En er zitten rechte randjes aan ipv een of ander irriterend gehaakt randje.

Online vergelijken is lastig, maar aangezien er geen winkelvoorraad is in mijn maat, dus hier maar even de vraag. Is de everyday laag genoeg om op de billen te blijven, zodat ik rustig even ga wachten erop, of kan ik beter verder zoeken naar laag uitgesneden slips?

En als het antwoord dat laatste is; heeft bokt nog aanbevelingen?

Ik heb ook een hekel aan alles wat in je billen kruipt en dat doet deze echt totaal niet bij mij! Hij is dus wat mij betreft zeker laag genoeg, en zit de hele dag op zn plek. Ik wil je ook wel een foto sturen hoe hij zit maar dat doe ik niet openbaar op bokt haha :')

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 05:53

Ah dat zou fijn zijn, realistische foto’s.
De foto’s van de hema zijn natuurlijk mooi bewerkt. Zelfs bij de meer gezellige modellen zit de kleding perfect.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 08:09

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 08:41

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-25 09:16

Taucha pb gestuurd!

Dammie, blijft die tweede ook goed zitten zonder tussen je billen te kruipen?

Suzanne F, ja dat is hem!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 09:23

Nou ik heb de nodige vetjes zal ik maar netjes zeggen maar hij blijft goed zitten :j

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 09:39

Bij mij wel. Ook met paardrijden.

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 09:49

Sodeletuut, dank voor de extra info!

Wat ik nu per toeval lees; wassen op 30graden
:? Ik vind dat toch erg lage temperatuur voor onderbroeken. Of ligt dat nu aan mij?

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-25 11:36

Ik was eigenlijk altijd mijn kleding en ondergoed op 30 graden, dus ik weet niet hoe ze het doen op hogere temperaturen.

Bedankt Dammie en Chanicha, dat is dus ook nog een goede om te testen!

haha1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 15:08

Oooh, ik gooi ze in de 60 graden was, misschien lost daarom mijn elastiek rand ...Nooit gelezen niet warmer dan 30 .Het stiek blijft goed ,de stof ook,alleen vinden ze elkaar niet meer zo aardig op een gegeven moment.

Anne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 17:30

Sodeletuut schreef:
FennyPower, de Calvin Klein slip die ik eerder in het topic besteld heb is van die gladde stof en zit echt fijn!

En Anne_J, ik heb de slips van every day HEMA en ben echt ZO blij!! Rolt niet, gaat niet tussen je billen zitten, echt heerlijk gewoon.

Goed om te horen, ik ga ze is bestellen.

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 18:51

haha1995 schreef:
Oooh, ik gooi ze in de 60 graden was, misschien lost daarom mijn elastiek rand ...Nooit gelezen niet warmer dan 30 .Het stiek blijft goed ,de stof ook,alleen vinden ze elkaar niet meer zo aardig op een gegeven moment.

Jaaa da’s nou net ook waar ik dus problemen mee heb _-:(
Maar ik vind 30graden voor onderbroeken, handdoeken en washandjes echt niet fris.

Vanmiddag een Everyday in mijn maat gevonden. Jammer genoeg niet de kleur die ik graag wilde, maar goed we gaan met 1 beginnen. Eens zien hoe ze (blijven) zitten en wat ze van mijn wasregime vinden.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 19:37

Ik heb er vandaag 2 online besteld samen met een Siepie/Takkie nachthemd. Mocht wel van mezelf vond ik. Ik ga de slips ook uitproberen. Ik had al wel de boxers, die zijn ook prima.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 19:44

Hier ook fan van de Everyday van de Hema. :)) Zowel de slips als de boxers.

Ze gaan hier ook gewoon op 60 graden in de handdoeken was, gaat prima en blijven goed. :j

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-25 21:41

Wat super grappig dat de fanclub zo unaniem is haha! Ben er ook zo blij mee!!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 14:04

Ik heb me nav de laatste opmerkingen verdiept in wastemperatuur en hygiëne. Heb altijd geleerd dat alleen 60graden geschikt is voor 'viezige' dingen zoals sokken/ ondergoed/ beddengoed/ handdoeken. Dus dat gaat nooit op 40 graden maar vanwege de slijtage toch wel jammer. Ga nu bij wijze van experiment het ondergoed (samen met de normale kleding natuurlijk) op 40 graden wassen (zolang niemand ziek is want dan gaat het weer naar 60 graden om alle bacteriën te killen). Ben benieuwd of het dan beter blijft.

Voegen jullie ook wat toe aan de was om de hygiëne te verbeteren bij 40 graden wasjes naast normaal wasmiddel?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 17:18

Ja inderdaad fijne onderbroeken die van de Hema! Gaan niet in je kont zitten en zitten fijn.

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 10:02

Iemand interesse in 3 nieuwe (met labels er nog aan en niet gepast) groene every day hipsters maat M? Ik vind ze verschrikkelijk zitten :')
Had ze gekocht met de actie 3 + 1 gratis. En eentje getest.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 10:04

Oh balen zeg! Alle billen zijn toch weer anders helaas. Helaas is mijn lijf te dik voor een m anders had ik ze overgenomen :D

Zojuist weer meer gehaald omdat mijn fijne onderbroeken stapel steeds te vlug leeg was. Dan moest ik halve wasjes draaien puur voor het ondergoed. Beetje zonde!