Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zappa schreef:Mag ik jullie ondergoed connaisseurs om raad vragen (en ja ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ondergoed miep ben!)
Bij mij rolt het ondergoed vaak vanaf de buik naar beneden ... nu zoek ik denk ik hogere onderbroeken of zou onderbroeken met brede elastieken band juist helpen?
Mij maakt het trouwens niet heel veel uit of het een hipster of slip is
Taucha schreef:Everyday online uitverkocht, nog maar enkele maten in enkele winkels op voorraad….![]()
De HEMA is bokt dankbaar!![]()
Even een vraag aan degenen die er al in rondlopen; hebben jullie geprononceerde billen, maar verder wat vetjes en niet echt een taille zoals de rode slip? Of hebben jullie meer een mooi lijntje zoals de blauwe slip?
Ik heb tot nu toe altijd de hema budget lage slip gehad, maar doordat de randjes daarvan al na 2x wassen uitscheuren en de prijs ook nog een meer dan verdubbeld is (6,- voor 2 ipv 3,xx voor 3) ben ik daar klaar mee. Deze lage slip is echter een van de weinigen die op mijn billen blijft zitten ipv ertussen. Alles wat iets hoger uitgesneden is, kruipt ertussen. En er zitten rechte randjes aan ipv een of ander irriterend gehaakt randje.
Online vergelijken is lastig, maar aangezien er geen winkelvoorraad is in mijn maat, dus hier maar even de vraag. Is de everyday laag genoeg om op de billen te blijven, zodat ik rustig even ga wachten erop, of kan ik beter verder zoeken naar laag uitgesneden slips?
En als het antwoord dat laatste is; heeft bokt nog aanbevelingen?
Sodeletuut schreef:FennyPower, de Calvin Klein slip die ik eerder in het topic besteld heb is van die gladde stof en zit echt fijn!
En Anne_J, ik heb de slips van every day HEMA en ben echt ZO blij!! Rolt niet, gaat niet tussen je billen zitten, echt heerlijk gewoon.
haha1995 schreef:Oooh, ik gooi ze in de 60 graden was, misschien lost daarom mijn elastiek rand ...Nooit gelezen niet warmer dan 30 .Het stiek blijft goed ,de stof ook,alleen vinden ze elkaar niet meer zo aardig op een gegeven moment.