Ik durf dit soort dingeb niet zo goed. Heb vroegah eens als een gevlekte wortel rond gelopen

Maar mijn benen worden echt niet bruin, ze geven licht zo ongeveer. Dus iets wat een beetje jleur geeft is dan wel fijn
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Maar heb die stippen ook als ik niet net van te voren heb geschoren.
Nu heb ik sowieso de huid op mijn benen dat het vaak lijkt alsof ik kippenvel heb?
Jullie met stippen toevallig ook?
_Mar3 schreef:Ik heb ooit een keer een spraytan sessie gewonnen (enkel voor gezicht en hals). De dag erna was ik een worteltje.Kreeg op school opmerkingen wat ik toch gedaan had.
![]()
Zou het tegen de stippen helpen om je benen te harsen? Ik heb altijd stippen als ik mijn benen scheer (ik gebruik geen tan), als ik ze hars is dat niet het geval.
lique68 schreef:ik zie op socials ook steeds een reclame voor tanning druppels voorbij komen, die neem je dus in, dat zou toch wel heel handig zijn!
ik word ook haast niet bruin en gebruik ook Bondi Sands, ik heb ook wel eens een tanning laten doen, was wel even een drempel om zo voor iemand te gaan staan, maar dat was echt super mooi en bleef ruim een week mooi ook.