Ik had je bericht al kort gelezen in het andere topic maar nu het hele verhaal. Vreselijk om die keuze een keer te moeten gaan maken, inderdaad je zou iedereen bijna gunnen dat het een keer in zijn slaap gebeurt. Maar je wilt hem helemaal niet kwijt. Heel veel sterkte!!
Heel veel sterkte! Fijn dat jullie nog fijne dagen in december hebben gehad en zijn verjaardag hebben kunnen vieren! Voor nu zou het inderdaad fijn zijn als die in z'n slaap wegglijdt. Al maakt dat het voor jullie niet minder verdrietig! Sterkte!
Autumnn
Geplaatst: 26-02-25 10:08
Kippenvel, wat een nachtmerrie is dit voor jullie. Ik weet niet wat ik meer moet zeggen dan Geniet van alles met elkaar, en wat een top werkgever heb je hoe ze hiermee omgaan. Hoe gaat het met je moeder? Heel fijn dat jullie wel samen oud & nieuw hebben kunnen vieren. Koester deze herinneringen en momenten Heel veel sterkte voor jullie en een dikke knuffel
Warboel
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-25 23:35
Bedankt allemaal
M’n moeder is (gepensioneerd) verpleegkundige dus ik merk dat zij heel erg dr emoties “uit zet” en vanuit d’r verpleegkundig oog ernaar kijkt, maar als we even samen buiten wandelen met de honden dan kunnen we wel goed praten. Ze is bezig om hun levensverhaal op te schrijven, gewoon voor zichzelf, ook als een vorm van verwerking. Ze zijn 52 jaar samen, waarvan 45 getrouwd. Echt superlang dus en ik kan me echt niet voorstellen hoe het voor haar moet zijn om dat los te moeten laten en alleen verder te moeten.
Overigens lijkt hij wonderwel weer ietsje opgekrabbeld te zijn, z’n longen klinken schoon, maar z’n saturatie is wel nog maar 92% ondanks de zuurstof. En hij is natuurlijk echt verschrikkelijk zwak en graatmager.
Ik heb gisteren wel weer een beetje met ‘m zitten geinen haha. Vandaag ben ik een dagje niet geweest omdat ik een fotoshoot had met de honden en m’n huishouden echt enorm achterliep maar heb wel met hem geappt vandaag. Gaat nog wel een paar dagen duren voor m’n enorme berg wasgoed weggewerkt is maargoed, als dat het ergste is. Morgen maar weer even bij ‘m kijken. Zaterdag ga ik weer werken.
IlonavL
Geplaatst: 11-03-25 00:13
Hoe gaat het nu met jouw vader en met jullie? Pittige tijd hoor, denk goed om jezelf en pak die kleine geluksmomentjes samen
Lief dat je het vraag Iloon Hij is wonderbaarlijk genoeg wel weer een klein beetje opgekrabbeld! Hij heeft niet meer 24/7 zuurstof nodig, alleen hij heeft wel extreem weinig energie dus hij ligt nog wel 24/7 op bed. Een paar keer per week eet hij iets van een klein gehaktballetje of een zacht worstje, dus er gaat iéts meer in als alleen bouillon en vla op het moment.
Vandaag heeft m'n moeder een dagje weg met haar zussen en eigenlijk wilde ze niet gaan, maar ze moest van mij gewoon gaan, en ik ben dan vandaag bij hun in huis. Sowieso om de hond uit te laten, maar ook als m'n vader iets nodig heeft. Is wel een gek idee hoor, "oppassen" op m'n vader haha. Maar doe het met liefde uiteraard. Al is het wel een beetje confronterend.
De huisarts komt nog steeds wekelijks en is best wel verrast dat hij nog zo opgeknapt is! We waren er echt vrij zeker van dat we hem kwijt waren. Hijzelf ook hoor.
Hij is wel broodmager natuurlijk, en hij slaapt heel veel, maar hij is er nog
Wat fijn om hem nog wat langer bij je te mogen hebben dan verwacht, lust hij ook kwark of een zacht gekookt geprakt eitje?
IlonavL
Geplaatst: 14-03-25 22:34
Wat fijn dat het toch weer even iets beter gaat! Hopelijk blijft hij goede dagen houden!
Warboel
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-25 19:16
Charaz schreef:
Wat fijn om hem nog wat langer bij je te mogen hebben dan verwacht, lust hij ook kwark of een zacht gekookt geprakt eitje?
Dat krijgt hij niet goed weg, is te "plakkerig". Dat kan hij niet goed weg slikken helaas. Van kwark gaat hij heel erg hoesten. Vla gaat beter! Misschien een keer wat proteïne poeder in z'n vla erbij doen zat ik net te denken.
Zuivelhoeve heeft ook vla met extra proteine, het is echt zoeken vaak wat wel en niet gaat.
Warboel
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-25 09:44
Mijn vader is gisteren is het bijzijn van z’n geliefden (inclusief de hondjes) overleden m’n hart ligt in 1000 stukjes maar het is goed zo. Het is heel rustig en mooi gegaan, we hebben alles nog kunnen zeggen, kunnen knuffelen en goed afscheid kunnen nemen. Hij kon echt niet meer.
Och meis wat vreselijk, heel heel veel sterkte. "Mooi" dat het is gebeurd zoals het is gebeurd maar dat maakt het niet minder erg.
tootje71
Geplaatst: 11-04-25 09:52
Ontzettend veel sterkte, mijn vader is exact op de zelfde manier gegaan, wij hebben ook goed afscheid kunnen nemen. Maar wat een verdriet ik wens je heel veel sterkte toe.