Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tezzy schreef:Heyy, zijn er hier mensen met tips voor een piercer? Eigenlijk heel specifiek het opnieuw piercen van een tepel. Ik vermoed dat de eerste keer ‘mislukt’ is (piercing bleef moeilijk terwijl de ander 0,0 probleem had) door een plaatsingsfout, dus terug gaan naar de vorige piercer zie ik niet zitten.
Dus iemand die er verstand van heeft en het ook gewoon aangeeft dat het geen optie is, of n optie met potentieel drama.
jasz schreef:Heb je de piercing die niet goed is er al uit? Ik heb 1 tepel 3 keer laten doen omdat ie elke keer net niet gelijk was. Beetje stom van de piercer, maar ja. Maar waarschijnlijk moet je 'm wel even een paar weken laten dichtgaan en genezen voor je een nieuwe kan doen. Bij mij kon het zonder problemen gewoon iets verder richting tepelhof gezet worden. Het geneest ook super snel gelukkig als je er een uithaalt
lisanne87 schreef:Lina van Mastilo! Ben er gisteren geweest voor m'n neuspiercing. Ze neemt de tijd voor je, stelt je gerust en werkt ontzettend nauwkeurig en netjes!
Tezzy schreef:jasz schreef:Heb je de piercing die niet goed is er al uit? Ik heb 1 tepel 3 keer laten doen omdat ie elke keer net niet gelijk was. Beetje stom van de piercer, maar ja. Maar waarschijnlijk moet je 'm wel even een paar weken laten dichtgaan en genezen voor je een nieuwe kan doen. Bij mij kon het zonder problemen gewoon iets verder richting tepelhof gezet worden. Het geneest ook super snel gelukkig als je er een uithaalt
Ja de piercing is er inmiddels al een jaar uit en ik mis heb gewoon enorm.
Maar 3x oefff auw! Ik zie enorm op tegen de pijn van het herzetten, maar inmiddels begint het gemis groter te zijn dan die ‘angst’lisanne87 schreef:Lina van Mastilo! Ben er gisteren geweest voor m'n neuspiercing. Ze neemt de tijd voor je, stelt je gerust en werkt ontzettend nauwkeurig en netjes!
Oke thanks!
Blij met je nieuwe piercing?!
Nog meer tips? Dan kan ik even kijken wat locatie-wijs handig is. Al rij ik voor de juiste piercer stad en land door!