[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lisanne87

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 12:49

Wie weet goeie piercers in Drenthe/Friesland/Groningen?
Mastilo is erg goed, maar dat is 2 u enkele reis. Is me net wat te ver..

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 13:31

lisanne87 schreef:
Wie weet goeie piercers in Drenthe/Friesland/Groningen?
Mastilo is erg goed, maar dat is 2 u enkele reis. Is me net wat te ver..

Fansy ink in dokkum. Heb ik paar weken geleden een vertical labret laten zetten

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 19:42

Wat vinden jullie....
2e oorbel gaatje voor mijn dochter...
Laten schieten of piercen? Ik heb zelf alle 3 mijn gaatjes Laten schieten.
Piercen was toen nog niet zo zeg maar...

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 19:52

Piercen!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 19:54

Kwal schreef:
Piercen!

Doen ze dat al bij kids van 8?
Zo ja waar in regio Utrecht?

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 19:57

Weet niet of ze dat zo jong al doen, even bij een shop naar keuze informeren? Ik ben niet beherend in die regio.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 20:00

Sowieso piercen! Ik heb 1e en 2e gaatjes laten schieten. 1e op m'n 7e en 2e op m'n 16e. 1e gaatjes zitten niet even hoog en 2e gaatjes zitten niet precies op gelijke afstand van de 1e. Dat gaat veel minder precies. Piercen doen ze veel preciezer.

En volgens mij licht het aan wel gaatje je wil wat ze per leeftijd wel of niet doen. Maar dat verschilt ook weer per shop. En zolang jij er als ouder bij bent zal er ook meer kunnen.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 22:17

Die zou ik bij de piercer laten doen met een studex.. dat kan echt prima.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 02:13

Ik heb alle 3 laten schieten, die zijn prima.

Gister mijn helix eruit gehaald. Ik ben geloof ik niet gemaakt voor kraakbeen piercings . Conch, 2 forwards en nu deze. Allemaal steeds bulten of wildvlees zowat dat ging groeien ondanks goede zorg. Ben er klaar mee haha

PepperrrJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 07:40

Laat ze alsjeblieft piercen... Dan zit er ook gelijk een goed en veilig sieraad in..

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 15:54

Ik kom hier even binnenvallen met een vraag: ik zoek een goede piercer regio weert/roermond voor tragus of sideburn.

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 17:38

PointBlank Tattoo & Piercing in Weert vond ik erg prettig

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 13:43

Niekj_Jente schreef:
PointBlank Tattoo & Piercing in Weert vond ik erg prettig

Txs voor de tip, ga er vanmiddag heen!

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 08:44

Heyy, zijn er hier mensen met tips voor een piercer? Eigenlijk heel specifiek het opnieuw piercen van een tepel. Ik vermoed dat de eerste keer ‘mislukt’ is (piercing bleef moeilijk terwijl de ander 0,0 probleem had) door een plaatsingsfout, dus terug gaan naar de vorige piercer zie ik niet zitten.
Dus iemand die er verstand van heeft en het ook gewoon aangeeft dat het geen optie is, of n optie met potentieel drama.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 09:49

Heb je de piercing die niet goed is er al uit? Ik heb 1 tepel 3 keer laten doen omdat ie elke keer net niet gelijk was. Beetje stom van de piercer, maar ja. Maar waarschijnlijk moet je 'm wel even een paar weken laten dichtgaan en genezen voor je een nieuwe kan doen. Bij mij kon het zonder problemen gewoon iets verder richting tepelhof gezet worden. Het geneest ook super snel gelukkig als je er een uithaalt

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 10:43

Tezzy schreef:
Heyy, zijn er hier mensen met tips voor een piercer? Eigenlijk heel specifiek het opnieuw piercen van een tepel. Ik vermoed dat de eerste keer ‘mislukt’ is (piercing bleef moeilijk terwijl de ander 0,0 probleem had) door een plaatsingsfout, dus terug gaan naar de vorige piercer zie ik niet zitten.
Dus iemand die er verstand van heeft en het ook gewoon aangeeft dat het geen optie is, of n optie met potentieel drama.

Lina van Mastilo! Ben er gisteren geweest voor m'n neuspiercing. Ze neemt de tijd voor je, stelt je gerust en werkt ontzettend nauwkeurig en netjes!

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 11:32

jasz schreef:
Heb je de piercing die niet goed is er al uit? Ik heb 1 tepel 3 keer laten doen omdat ie elke keer net niet gelijk was. Beetje stom van de piercer, maar ja. Maar waarschijnlijk moet je 'm wel even een paar weken laten dichtgaan en genezen voor je een nieuwe kan doen. Bij mij kon het zonder problemen gewoon iets verder richting tepelhof gezet worden. Het geneest ook super snel gelukkig als je er een uithaalt

Ja de piercing is er inmiddels al een jaar uit en ik mis heb gewoon enorm.
Maar 3x oefff auw! Ik zie enorm op tegen de pijn van het herzetten, maar inmiddels begint het gemis groter te zijn dan die ‘angst’

lisanne87 schreef:
Lina van Mastilo! Ben er gisteren geweest voor m'n neuspiercing. Ze neemt de tijd voor je, stelt je gerust en werkt ontzettend nauwkeurig en netjes!

Oke thanks!
Blij met je nieuwe piercing?!

Nog meer tips? Dan kan ik even kijken wat locatie-wijs handig is. Al rij ik voor de juiste piercer stad en land door!

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 11:59

Tezzy schreef:
jasz schreef:

Ja de piercing is er inmiddels al een jaar uit en ik mis heb gewoon enorm.
Maar 3x oefff auw! Ik zie enorm op tegen de pijn van het herzetten, maar inmiddels begint het gemis groter te zijn dan die ‘angst’

lisanne87 schreef:

Oke thanks!
Blij met je nieuwe piercing?!

Nog meer tips? Dan kan ik even kijken wat locatie-wijs handig is. Al rij ik voor de juiste piercer stad en land door!

Ja super blij <3
Ik heb 2 uur gereden om naar haar toe te gaan, ik vond het t waard

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 13:42

Waar kopen jullie piercings? Ik zoek een traguspiercing in roségoud, liefst in de vorm van een keltisch knoopje (trinity knot). Ik wil liefst massief materiaal, omdat verguld materiaal bij mij snel zwart uitslaat...

En mijn herstel gaat voorspoedig *klopt af*. Het doet geen pijn meer, al durf ik r nog niet op te slapen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 14:05

Junipurr?

Hier is, na een zeeeeer dramatische start van mijn conch, deze nu heel lief. Voor wie nieuwsgierig is kan ik wel foto's plaatsen.

De forward helix is een b*tch... die is regelmatig dik, dan snalkt het weer af, dan begint het jeuken weer, word weer dik enz enz.

Nu mag ik niet zeuren, want het zit er pas 4 a 5 weken in... maar toch.

Enne. Ik slaap er ook niet op, tenzij ik een "gat" in mn kussen stomp zodat mijn oor daar in kan zakken en er geen druk op mn oor komt.

De foward helix heeft best een lang staafje, wat al snel voor veel.druk zorgt. Over een poosje maar gaan downsizen denk ik.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 16:07

Mijn 2 forward heeft 2 jaar gebitcht, toen was ik er klaar mee :')

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 11:19

Junipurr ga ik eens naar kijken, txs!

Wat voor maat is dan logisch voor een tragus? Er zit nu een te lang staafje in, da's voor de zwelling. Eind juli mag die korter.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 13:33

Even een de poercer vragen. Qua dikte gok ik een 1.2? Lengte hangt geheel van jou anatomie af.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 22:10

Ik heb mijn neusvleugel gedaan, wil de andere eigenlijk ook doen maar ben een beetje angstig dat het gauw teveel is...

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 02:14

Ik heb aan beide kanten een klein zilver ringetje en sommige mensen zien het pas nadat ze me al maanden kennen :+