kiki1976 schreef:Misschien vanwege andere topics waar Germie reageert met bepaalde opvattingen schieten deze vragen bij mij een beetje verkeerd.
Misschien vat ik het verkeerd op, mijn excuses dan.
Maar ik denk niet dat dit een geschikt topic voor je is Germie.
Ik kruip weer onder mijn meeleessteen, iedereen die met deze vreselijke rotziekte te maken heeft, heel veel sterkte.
Ik vind het dapper hoe goed jullie je uiten hier. En ook hoe er met jullie word meegeleefd, echt super.
Zoals gezegd, ik dacht dat ik reageerde in een ander topic. Dus excuses. Maar de vraag was niet beledigend of wat dan ook bedoeld. Maar wel van waarom maakt iemand een keuze? Ik heb het van dichtbij meegemaakt met iemand en bij die persoon waren niet alle opties genoemd. Daar moest hij via internet achter komen, er werd druk uitgeoefend om een behandeling te starten met bleomycine, terwijl er een net zo goede behandeling was zonder bleomycine (maar zou 1 maand langer duren, dus 4 maanden i.p.v. 3), maar bleomycine kan het einde van je duikcarriere betekenen, dus dat wil je als duiker niet hebben. Hij koos voor wat was voorgesteld en stoppen met duiken, maar dat was achteraf dus niet nodig geweest. Misschien dat zoiets in een ander topic past, waarom maakt iemand keuzes in het leven? (en dat kan dan weer breder getrokken worden).
Het is zeker een geschikt topic voor mij, iedereen mag overal alles volgen als die dat wil, en op een openbaar forum mag je ook reageren. Dat bepaalt een ander niet. Dat wil ik nog wel even zeggen. Ik heb niets beledigend geschreven en niemand willen kwetsen.
Verder wens ik iedereen die er mee zit veel sterkte met deze rotziekte. En Brit, sorry dat ik in jouw topic reageerde.