Inmiddels wel alweer 21 weken zwanger. De aantal keren dat me is gevraagd of ik al bijna met verlof ging of bijna mag bevallen zijn niet meer op twee handen te tellen

Wel vaste klant bij chiropractor en inmiddels ook bij bekkenfysio. Vooral bekkenfysio had me wel goed geholpen. Maar wel confronterend dat ik echt niks meer teveel kan doen zonder gelijk er last van te hebben. Afgelopen vrijdag geholpen met versieren voor Sinterklaasfeest op het werk. En dan bedoel ik de slingers uitzoeken en aangeven, niet eens dingen ophangen of zware dingen tillen. En ik kon de dag erna helemaal niks meer, zoveel pijn. Dus maar twee dagen zo min mogelijk gedaan, huis is een puinhoop, maar ik ben weer behoorlijk pijnvrij.
Yonker, hopelijk vandaag meer geluk met de echo!
Bellex, fijn dat baby lekker op schema ligt. Blijft toch wel elke keer een geruststelling.
Set_Elkol, fijn dat baby niet meer zo groot is. Zeker richting de bevalling wel fijn.
Welmoed, van harte gefeliciteerd

Met dat zware gevoel vooral ook rustig aan doen en regelmatig gaan liggen! En bekkenfysio kan je daar ook vast wel bij helpen.
Marjo, wat pittig zoveel te doen. Ik zou vooral lekker zoveel mogelijk je partner laten doen, dan heeft hij maar wat meer te doen. Jij bent ook 24/7 druk bezig met een baby maken. Doet mijn man ook, naast zijn werk en verbouwing ook nog huishouden en zoveel mogelijk van mij overnemen. Ideaal is het niet, maar het moet maar even zo.
Pressent, dat is nogal een verschil in een maand! En zwangerschap zelf heeft ook al flink invloed op je conditie. Volgens mijn cardioloog is het heel normaal om na bijvoorbeeld even traplopen al buiten adem te zijn tijdens zwangerschap. Niks om je zorgen over te maken.
Yipee, wat leuk, ook een jongen! Flink geshopt ook.
Werken jullie allemaal met thema's voor de slaapkamers? Daar ben ik totaal niet van. Wel dat het qua kleur beetje leuk bij elkaar past, maar een heel thema is zo vaststaand ook voor als na paar jaar de voorkeuren van de kinderen zelf duidelijk worden.
Doubtless, mooie buik!!