Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar het is weer in het gareel gelukkig
Ninus schreef:Ja ik had weer een Einstein-kapsel. Niet zo handig als je nog het podium op moetMaar het is weer in het gareel gelukkig
En ik win ook zelden iets
dus helaas, was voor een presentatie
Tiggs schreef:Ik wilde vanochtend gaan lopen, maar kon me er echt niet toe zetten om 5.45u op te staan. Dus ik loop zo snel een stukje, voor AH komt. Denk een km of 4, rustig.
Zaterdag heb ik een loopclinic, heel benieuwd naar!
gelukkig was het maar een klein stukje...
Tiggs schreef:De clinic is bij de Willem-Alexanderbaan in Zevenhuizen: https://www.sportbedrijfrotterdam.nl/pu ... ient-lopen
dus ik heb een relaxte 10km gelopen
Ik wilde een duurloopje doen maar heb de voorgesteld Garmin interval geprobeerd uit te voeren. Was zwaar maar ik heb het toch gedaan en toch ook lekker. 

. 5:21 gemiddeld per km. iirrssjjee schreef:BeFunny; was dat telkens 1min hardlopen en dan 3min wandelen, of was die 3min hardlopen op laag tempo?
Ik heb vandaag een PR gelopen op 10km. Ik voelde me niet echt fit (goed verkouden), dus deed een route die ik telkens in zou kunnen korten (afhankelijk van wanneer ik naar echts zou gaan), met de kortste optie 5km. Het ging lekker, dus de hele ronde gepakt. Nadat hij geladen was op Strava, bleek het ook nog een PR. 5:21 gemiddeld per km.