Was weer een leuke Krav Maga les vorige week. De scheenbeschermers zijn besteld, die had ik nog niet, maar hoognodig bij het sparren want nu heb ik een flink ei op mijn onderbeen. Hoe ik precies de bloeduitstorting op mijn arm heb opgelopen weet ik eigenlijk niet.
Vorige werk ben ik onvrijwillig afgestapt van een paard. Hierbij m'n bekken gebroken. Zoals je kunt zien ben ik op m'n heup geland Ik voel er ook helemaal een plaat zitten
Naar omstandigheden wel redelijk. Ik probeer steeds meer te doen. Gisteren overdag op een bruiloft geweest, op het laatst wel onwijs moe maar ik was blij dat ik er bij kon zijn. Ik heb nog wel iets pijn als ik moet bewegen (naar de wc gaan etc) maar als ik rustig zit heb ik bijna geen pijn gelukkig. Ik had van de week meer last van m'n gebroken rib, die zat klem ofzo en soms deed het zo'n pijn dat het me de adem benam. Maar gelukkig is dat ook weer goed.
_Karlijn
Geplaatst: 26-09-23 15:14
Poging #4 tot infuus prikken en door de ader heen geprikt..
Verwacht nog wel meer kleuren het is ook superdik en pijnlijk.
_Karlijn
Geplaatst: 28-09-23 17:03
2 dagen later: blauwer dan geel wordt het niet denk ik De zwelling is afgenomen maar het is nog wel pijnlijk.
Little_Gift
Geplaatst: 28-09-23 20:11
Iets met een migraine aanval en midden in de nacht naar het toilet moeten rennen om over te geven en daarbij gesaboteerd worden door de deurklink
Hier een kleintje maar wel pijnlijk. Hij is lastig op de foto te krijgen, in het echt roder. Paardlief had zin in wat extra vlees bij zijn salade. Ik hield een takje van de hazelaar vast bij het uiteinde, hij kon prima puur het blad pakken maar pakte dus precies bij mijn vingers en hap.
Zoonlief van 5 was even te druk geweest op de opvang en vol op de rand van een oude bank gevallen waar nog zo’n dikke balk in de leuning zit… Bank is er inmiddels uit, en kind een dik blauw oog. Gelukkig had hij er daarna niet veel last van en voor de zekerheid ben ik even langs de huisarts geweest. Gelukkig is het al wel helemaal weer genezen.