Jullie gaan hard. Sommige extra hard, ppff 20 km en de trap bij Kwintelooijen. Mooi in de bergen, ik zag blauwe zee, stukje cultuur en geschiedenis. Heerlijk afwisselend allemaal.
Wij hebben alleen korte rondjes in het losloopgebied gedaan dit weekend, rustig aan. Althans wij dan Coco leeft zich aardig uit. Maar geen foto's gemaakt want te druk lopen kletsen. Ook wel eens lekker.
Eelmo
Geplaatst: 02-10-23 09:12
De Dolomieten blijven echt prachtig heel bijzonder landschap. Portugal staat er ook goed op! Mooie foto van de maan!
BeFunny, wat een afstand! En Goof ook goed bezig!
Lizard, leuke dag zo!
Wij hebben uiteindelijk gisteren een kleine 11km gelopen, en ik denk Speurneus misschien nog wel het dubbele Gaucho, wat heerlijk om hier dichtbij te wonen! We hebben wel een aantal van die Leisurelands gebieden hier, maar daar ben je met 2-3km wel weer klaar. Spelen en vies worden voor het goede doel, hij deed het met liefde
Ben de overvliegende kraanvogels helemaal vergeten, die had ik ook nog. Niet op de foto maar dat geluid is zo bijzonder. Heel mooi om mee te maken.
Eelmo
Geplaatst: 02-10-23 13:11
SusanH schreef:
Ben de overvliegende kraanvogels helemaal vergeten, die had ik ook nog. Niet op de foto maar dat geluid is zo bijzonder. Heel mooi om mee te maken.
Oh heel tof! Ik kwam dit voorjaar een groep overvliegende dieren tegen, idd heel bijzonder! Onze wandeling was voor Hulphond NL Je moest een 'toegangskaartje' kopen en de opbrengst daarvan kunnen dan weer opleidingen voor hulphonden van betaald worden
Bootsiebob
Geplaatst: 02-10-23 14:18
Mooi herfstig Susanh! Hier is het 26 graden in de schaduw En we hebben een kapotte labrador
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 02-10-23 15:35
Haha die laatste foto wij zeggen ook altijd, paard stuk als er 1 gaat rollen.
Bootsiebob. Mooie foto's weer van een mooie omgeving. Hier is het iets minder warm,maar zo benauwd.
Ik was net nog naar de Engbertsdijksvenen,en een eindje gewandeld.
Paardebijter. Zelfs nog zonnedauw.
gaucho
Geplaatst: 02-10-23 16:17
mandyy wat prachtig daar in Portugal hier is het rond de 20 graden, echt prima wandelweer.
Gaaf Eelmo! De kids hebben een leisurelands pas, dus zomers genieten wij van het zwemmen en s winters geniet Jex er van
Verder heerlijk zomerse met een tikje herfst foto's van iedereen Kraanvogels zijn wel echt heel tof
Mijn foto's van vandaag komen zo, was echt een toffe dag weer
Faringo
Geplaatst: 02-10-23 16:18
Wat een mooie foto's weer zeg. Mooi herfstig, insecten en een kapotte lab zag ik voorbij komen.
Ik was met gaucho met de kabelbaan de Sass Pordoi op. Ik ben blijven hangen op 2950 meter en heb daar rondgewandeld en lekker een boekje gelezen. Gaucho ging nog aan de wandel maar dat was voor mij ff te heftig.
Wij genieten mooi mee met de prachtige foto's van Faringo en Gaucho. Echt heel gaaf dames.
Kapotte lab Leuke foto's Bootsiebob.
Eelmo, leuk zo'n wandeling. En toch fijn dat Speurneus met alle liefde meeliep
Mooie herfstfoto's SusanH. De kraanvogels kwamen zeker bij ons vandaan. Er waren hier grote groepen aan het verzamelen.
Heerlijke foto's Mandyy. Die van jullie is leuk.
Lizard, ook weer lekker gewandeld. Leuke foto's.
Voorlopig geen foto's van mij. Werken en daarna klusjes stal/huis. Maar volgende week weer een hoop dagen vrij. Ik geniet voorlopig mee van jullie foto's
Bootsiebob
Geplaatst: 02-10-23 17:13
Wat een maanlandschap en dan ook nog de maan op Faringo’s foto’s te zien
Superdag bij jullie!! Gefeliciteerd met je topbeklimming gaucho
Lizard wat veel libellen en die paardenbijter is mooi. Ook lieve koetjes
Haha leuk om zo een beetje in de toekomst te kunnen kijken Pien.
Gaucho en Faringo weer prachtig, het is inderdaad een bijzonder landschap. Fijn dat je toch van de landschappen hebt kunnen genieten Faringo. Goed dat je op jezelf let.
BeFunny
Geplaatst: 03-10-23 09:07
Ik zie vooral een blije lab van Bootsie
Herfstig bij Lizard. Mooi die libelles. Die paardebijter heb ik volgens mij nog nooit gezien.
SusanH bij jou ook herfstig, mooi hé al die paddestoelen
Bij Eelmo ook blije hondjes
En dan Gaucho, Prachtig en apart die toppen, heel indrukwekkend en super stoer dat je dat laatste stuk ook hebt gedaan.
gaucho
Geplaatst: 03-10-23 11:55
Wij hebben vandaag even op een andere manier van de bergen genoten.