pien_2010 schreef:Oef dat is wel laat. Is trombose in het been uitgesloten?
Nee, dat is dus niet uitgesloten. Het is misschien ook niet waar direct de vermoedens liggen, maar toch...
Ik heb vandaag met de poli vaatchirurgie gebeld om te vragen of het echt niet eerder kon. Dat was niet het geval. Het enige wat ik eventueel kon doen was blijven bellen om te vragen of er misschien iemand heeft afgezegd. Maar dat is natuurlijk niet praktisch. Vanwege het krachtsverlies in mijn been is autorijden lastig en ik loop eigenlijk ook te slecht om vanuit de parkeergarage door de lange gangen naar de betreffende afdeling te lopen. Ik ben dan aangewezen op mijn man die taxichauffeurtje gaat spelen en mij in de rolstoel naar de afdeling duwt. Maar die heeft ook gewoon werk. Ik kan hem moeilijk bellen dat hij naar huis moet komen als hij voor een volle zaal college staat te geven of net midden in een rechtszaak zit. Daarbij hebben we ook nog rekening te houden met de tijden waarop ons kind uit school komt.
Ik heb dus daarna maar naar de poli oncologie gebeld en gevraagd of de oncoloog er geen spoed achter kan zetten. Maar mijn oncoloog was afwezig en is er pas dinsdag weer. Even afwachten dus.
Als ook de oncoloog niets kan doen dan ga ik maar informeren of ik bij een ander ziekenhuis niet sneller aan de beurt ben.