Nieuw supboard aanschaf moet ik even doorschuiven naar volgend jaar. Iets met druk, stress en een pittige opleiding die ik gestart ben.
Maar hoop snel even te kunnen gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:
Muga schreef:Ik heb er vorig jaar 1 voor mijn verjaardag gekregen. Van het weekend voor het eerst wezen suppen. Ik ben een echte mooi weer supper.
Ik vond het wel echt heel pittig. De sup is voor mijn gevoel wat smaller dan die waarmee ik van de zomer geprobeerd heb. Deze niet zelf kunnen kiezen, dus we doen het ermee. Maar ik heb wel de hoop dat ik er steeds beter in ga worden. De stroming en de wind waren afgelopen zaterdag wel echt heftig. Voor ik stond, draaide de sup al weer om de verkeerde kant op....
x_Jeanine_x schreef:Muga schreef:Ik heb er vorig jaar 1 voor mijn verjaardag gekregen. Van het weekend voor het eerst wezen suppen. Ik ben een echte mooi weer supper.
Ik vond het wel echt heel pittig. De sup is voor mijn gevoel wat smaller dan die waarmee ik van de zomer geprobeerd heb. Deze niet zelf kunnen kiezen, dus we doen het ermee. Maar ik heb wel de hoop dat ik er steeds beter in ga worden. De stroming en de wind waren afgelopen zaterdag wel echt heftig. Voor ik stond, draaide de sup al weer om de verkeerde kant op....
Het wil ook wel eens helpen om een les te nemen ergens
Ik ben ook een redelijk weer supper. Maar heb bij Iksup op de loosdrechtse Plassen al 2 of 3 jaar op rij 1-2 of 3 lessen gevolgd in het voorjaar.