Die stress is wel logisch natuurlijk. Normaal is voor sommige mensen 'vakantiestress' al aanwezig, laat staan in jouw situatie.
Hopelijk geeft het pakken rust, zou vooral inzetten op dingen die je daar ter plekke niet kan kopen. Dus prima als je een shirtje/bh/broek minder mee neemt, die heb je daar zo gekocht, als je maar voldoende medicatie mee hebt en een klein 'nood'pakketje voor als het echt niet goed gaat. Zo lastig.
Snap wel dat je niet zoveel van die tabletten wilt, maar soms is het kiezen tussen twee kwaden natuurlijk.
Een jaar al weer, jeetje wat gaat dat hard. Gelukkig een jaar misschien ook wel, want hoe zwaar het ook is, je bent er wel he, als getrouwde vrouw, het beste uit je leven halen. Klagen mag! Klagen moet! Maar je ziet ook de positieve punten en dat vind ik nog steeds heel knap!
Vakantiestress is mij niet vreemd. Zeker als je echt niet bekend bent met de plaats waar jullie heen gaan. Wat je dan allemaal nodig hebt IS dan gewoon ingewikkeld.
En ik ben zelf relatief gevoelig voor zaken als 'vorig jaar om deze tijd...' - dus ook dat kan meespelen in de stress!
Precies OK ga mee met bovenstaande. Je bent een bikkel en het was een enorm klote jaar voor je. Sorrie moderators, maar netter kan ik het met zo'n jaar niet verwoorden.
Hier gaat het vrij goed, zowel fysiek als mentaal! Ik heb me in lange tijd niet meer zo goed gevoeld! Het gaat natuurlijk met ups en downs maar voor nu meer ups!
Gisteren waren ik en mijn hubby 6 maanden getrouwd en heb ik een verlovingsring uitgekozen, we doen alles wat omgekeerd
Wat een mooie foto’s! Hoe vond je het vliegen? Lekker genieten en mooie herinneringen maken
BritHittepit
BatmanBrit
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-23 21:37
Veraaaaah schreef:
Wat een mooie foto’s! Hoe vond je het vliegen? Lekker genieten en mooie herinneringen maken
Ja, het vliegen was de eerste keer! Maar het viel echt 100% mee! Alleen is het wel vermoeiend, niet alleen het vliegen maar heel het ‘reizen’. We zijn vanochtend om half 9 in de ochtend vertrokken uit het hotel en waren pas rond half 6 thuis, plus er zit nog een uur verschil tussen Turkije en België…
Het uitpakken is voor morgen maar ik ben blij dat we thuis zijn, met de hondjes die lekker liggen te snurken!
Donderdag krijg ik alweer behandeling en vrijdag moet ik alweer naar het ziekenhuis voor een darmonderzoek…