Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisette1987 schreef:Wij zijn heel tevreden over de aqua pure doekjes. Wasmiddel van Marcel’s Green Choice maar dat hadden we al.Zijn er nog tips voor billendoekjes en wasmiddel?
Mijn vriendinnen die een baby hebben wassen de billen met water/hydrofiele doek maar ik vind een voorraad billendoekjes ook wel handig, ook voor vieze handjes enzo straks
Kiwipitje schreef:Lisette1987 schreef:Wij zijn heel tevreden over de aqua pure doekjes. Wasmiddel van Marcel’s Green Choice maar dat hadden we al.Zijn er nog tips voor billendoekjes en wasmiddel?
Mijn vriendinnen die een baby hebben wassen de billen met water/hydrofiele doek maar ik vind een voorraad billendoekjes ook wel handig, ook voor vieze handjes enzo straks
Lisette1987 schreef:Sneu die misselijke kleintjes, hopen dat dat gauw overgaat
Ze zijn al bijna een dag oud! Tijd gaat snel..
Zijn er nog tips voor billendoekjes en wasmiddel?
Charlotte446 schreef:Vluchttas moet ik ook nog in orde maken. Gaan jullie bijvoorbeeld voor een tas of koffer? Ik wil sowieso alles in zakjes doen en labelen zodat het lekker overzichtelijk is. Die tip zag ik hier voorbij komen
Ik vind het wel grappig dat ik best veel spullen in huis heb en je heel makkelijk online iets kan bestellen mocht je iets missen. Toch voel ik me nog helemaal niet voorbereid
UK_eef schreef:Zolang je de vluchtkoffer, het wiegje en een verschoningsmat met luiers maar hebt staan, heb je de basics Linda. Welke van de 3 items heb je al klaar?![]()
Freekieee schreef:Ik had echt veelste veel mee in mn tasen alleen spullen mee die op lijstje stond zeg maar.
Zoë was erg misselijk vannacht, en had vanaf 3:00 alleen maar op mij geslapen. Was ze het rustigs dus dan maar lekker zo.
Kraamhulp is heel fijn, hele lieve vrouw. Borstvoeding gaat niet gemakkelijk. Heb echt hele pijnlijke tepels. Vanuit ziekenhuis niet juiste uitleg gekregen. Kraamhulp helpt echt heel fijn, maar toch even een kolf gehuurd want zat er zo tegen op. Even rust, maar wil het nog wel blijven proberen. Net heeft ze dan ook even wat kv bij gekregen.
Verder gaat het goed, blijft af en toe nog wat spugen maar gaat beter.
Ik heb gigantische spierpijn in mn armen niet normaal. Hopelijk snel voorbij.