Ergens had ik van het weekend bedacht dat het een goed idee was om de fiets terug naar huis te rijden. Vanuit Nijmegen…. 105 kilometer, 2 rivieren, 4 provincies en een Utrechtse heuvelrug verder kan ik concluderen dat het fijne wielen zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Time2Tri schreef:Goedemorgen ,![]()
Ja zeer zeker heel erg blij met mijn bike fit .
Zaterdag zo,n 80 km buiten gefietst en ik merk echt heel positief een
verschil .![]()
Mijn nieuwe zadel komt vandaag binnen , dan kan die erop .
Dan is alles weer pico bello .
Nog 7,5 week dan starten we het seizoen met de tijdrit Almere
IMAY1990 schreef:Ik was eens aan het kijken op de site van de tijdrit almere, en echt super random maar ben jij dit op die foto bovenaan links?
https://start-2-finish.nl/tijdrit-almer ... ere-fotos/
MuSLi schreef:Ik fiets momenteel zo goed als niet. Van de week wel twee uur gespind voor het goede doel - Spin for Life. En de week ervoor een uurtje gespind om er weer even in te komen.
Komende week gaan we een midweekje naar Limburg met familie. De fietsen gaan mee, want mijn schoonouders hebben gezegd dat we "recht hebben" op een oppasdagwij kunnen dus lekker samen een rondje fietsen. Dat gebeurt niet zo vaak meer sinds onze zoon geboren is... We nemen het er dus mooi van! Gaan zo even zitten om de route te bepalen
MuSLi schreef:Vorige week zaterdag was het heel mooi weer @T2T, was je toen op de fiets? Dan had je het goed voor elkaar