Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Jorex schreef:Lor1 wat vind je leuk qua hobbies, misschien daar iets van halen? Ik zou mezelf belonen met een game die ik graag wil hebben bvb.
En anders gewoon die lekkere koffie als je daarna weer de handrem kan aantrekken
Zertab schreef:Ik ben vrijdag weer begonnen aan een nieuwe pil strip dus geen idee of dat wat kan doen qua vocht vasthouden.
Ik kan geen andere verklaring bedenken voor het niet afvallen dan wat ik in het weekend heb gegeten...
Renee1991 schreef:Maar weet je Zertab.. Probeer er niet te zwaar aan te tillen (haha). Ik had in eerdere afvalpogingen ook wel eens momenten dat ik een week, soms een paar weken zelfs, op hetzelfde gewicht hing. Probeer je daar niet teveel aan vast te houden. Soms is er niet echt een duidelijke aanwijsbare oorzaak voorGrootste belang is om te proberen je motivatie vast te houden, zodat je mogelijk komende week wel weer wat afvalt.
Esmee_RS schreef:Vandaag mijn broek aan die eigenlijk te strak zat om mijn middel, maar hij zit nu gewoon goed
plutolover schreef:ik ben nu aantal dagen mijn calorieen aan het bijhouden. soms best lastig om goed te eten en onder de calorieen te blijven.. Met gewoon goed eten kom ik er ook toch snel aan.. Maar sinds gister wel sneller honger gevoel en dat eerst niet. Dus ik moet even opzoek gaan naar nog vullende gezonde voeding..
Maar wat.. Ja kwark met frambozen maar ik ben zo mieperd wat niet elke dag hetzelfde kan eten..
En voordiegene die het ook doen. Hoe doen jullie gerechten invullen? vanavond eet ik wat koude macaroni met spejes en kaas, ijsbergsla en paprika. Dit is 1 bak gemixt tja heoveel gram ik van alles eet geen idee. Heb nu wat op gevoel ingevuld maar dan is het toch nog best een calorieen bom zeg maar haha