Eergisteren een vage pijn in mijn stuitje. Dat gebeurt wel eens, ik heb er tot 2x toe een barst in gehad. Meestal doet het enkel pijn als ik alle dagen fiets - dus fiets ik niet haha.
Gisteren overdag meer last beginnen krijgen. Maar dan vooral dat: last. Zitten draaien en keren op mijn stoel. Zeurende pijn, maar doenbaar. Ik werk als huishoudhulp, dus sta heel de dag op mijn benen, ik ben daarna nog naar stal gereden (stal en wei uitgemest) en daarna naar de supermarkt. 's Avonds werd het alleen maar erger, ik had vrienden over de vloer en per uur voelde ik de pijn alleen maar toenemen. Uiteindelijk een kussen dubbel gevouwen en onder mijn achterste gelegd, mijn stuitje hangt er overheen zeg maar en dat is het enige wat de pijn een beetje verlicht. Pijnstiller genomen maar die werkte absoluut niet.
Ik heb een vreselijke nacht achter de rug. 40x wakker geworden, en echt met tranen in mijn ogen van de pijn. Op mijn rug gaan liggen is gewoonweg niet mogelijk, tenzij ik mijn vuisten onder mijn achterste prop maar dat ligt natuurlijk ook niet handig. Op mijn zij liggen is ook een pijnlijke bedoening - bewegen is gewoon een pijnlijke bedoening. Of ik nu op mijn zij of buik lig: het doet zeer. Ik kan sowieso niet heel lang op mijn zij liggen, mijn heupen kunnen dat al jaren niet meer aan. Elke beweging doet zeer. Ik heb echt de moed moeten verzamelen vanochtend om recht te geraken. Ik ben zo traag naar de wc moeten lopen dat ik op een bepaald moment dacht "je gaat het niet halen"

En ik kan me niets voor de geest halen in de zin van "oja, je bent gevallen" oid. Echt niks. Ik ben nogal onhandig, ik struikel over lucht, maar ik heb bij mijn weten niets voorgehad. Volgens mij is mijn stuitje dus eerder ontstoken, want ik heb volgens mij echt niets gedaan waardoor het nog maar eens gebarsten zou zijn. En eerlijk - gebarsten deed minder pijn dan dit, echt waar!! De pijn straalt heel erg uit, de minste beweging doet zo'n ontzettende pijn dat ik héél benieuwd ben naar hoe ik om 11.10u bij de dokter ga geraken - ik rij met de scooter

Heeft iemand van jullie ooit een ontstoken stuitje gehad? Of zou het toch iets anders kunnen zijn?