Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barbabientje schreef:crazy_funky schreef:Oh super topic dit.
Mijn zoontje van 1,5 heeft ook koemelkallergie en later bleek dat ie ook niet tegen soya kan.
Wij kwamen er pas met 10 maanden ofzo achter.
Hier ook "kan melk bevatten"- producten kan niet.
Wat hij wel kan verdragen is kokos(melk) Hij heeft vann die toetjes van olvarit met kokos en fruit.
Al moet ik wel zeggen dat ik ze vrij flauw vind kwa smaak.
Ik blijf even meelezen voor meer tips.
Die hebben ze ook van jumbo eigen merk! Stuk goedkoper!
happytime schreef:Ik kan me geen voorstelling maken van plantaardige chocomelkik ben wel fan van de enige echte....lactosepilletje erbij en fingers crossed
Albertina71 schreef:Van Chocomel (de echte) bestaat al een tijd een lactosevrije versie. Je proeft geen verschil![]()
https://www.jumbo.com/producten/chocome ... -450683PAK
Lactosevrij, dus niet koemelkvrij!!!
gaucho schreef:Albertina71 schreef:Van Chocomel (de echte) bestaat al een tijd een lactosevrije versie. Je proeft geen verschil![]()
https://www.jumbo.com/producten/chocome ... -450683PAK
Lactosevrij, dus niet koemelkvrij!!!
Nu ook een plantaardige, wel koemelkvrij dus en smaakt echt top
8nnemiek schreef:Een koemelkallergie is erg vervelend inderdaad. Ik had het zelf ook als kind. Destijds was er nog nauwelijks iets te vinden zonder koemelk, maar tegenwoordig kun je door de AH lopen en elk product met een donkergroen bordje erbij is vegan. Ideaal!
Als ze pure chocolade lust dan is er heel veel keus zelfs veel huismerk repen, melkchocolade wat minder.
Alpro heeft twee soorten vla; de kartonnen verpakking en de kleine, kunststof kuipjes. Die zou je nog kunnen proberen.
novita13 schreef:8nnemiek schreef:Een koemelkallergie is erg vervelend inderdaad. Ik had het zelf ook als kind. Destijds was er nog nauwelijks iets te vinden zonder koemelk, maar tegenwoordig kun je door de AH lopen en elk product met een donkergroen bordje erbij is vegan. Ideaal!
Als ze pure chocolade lust dan is er heel veel keus zelfs veel huismerk repen, melkchocolade wat minder.
Alpro heeft twee soorten vla; de kartonnen verpakking en de kleine, kunststof kuipjes. Die zou je nog kunnen proberen.
Heb vandaag de cupjes vla vanille gekocht en die zijn goed gekeurd! Als je het niet had gezegd had ik ze echt niet gekocht. Dacht gewoon dat dit de kleine verpakkingen waren van het pakje!
Bedankt.